zeg maar digitaal tot aan de LS klem, net voor de LS wordt het signaal omgezet naar analoog
volgens de eigenaar was dit een voordeel, ik ken deze man als een echte "buis" freak
vandaar mijn vraag of hij van zijn geloof was afgestapt?
wacht maar tot je iets gehoord heb zei hij.........
het is een heel piep klein versterkertje denon pma-50, waar hij toch wel aardige speakers mee ging aansturen
maar echt mijn bek viel open van verbazing wat een sound, kraakhelder, zelfs de zachte passages waren rijk aan detail, het midden gedeelte is echt subliem
ik kan nu nog de indruk die dit geluidsbeeld op me maakte nog niet echt kwijtraken, ben aan het denken om ook zo'n versterker te gaan kopen
want qua prijs/kwaliteit kan dit nooit geen belemmering zijn.
ik heb gevraagd of ik de versterker 1x even mag lenen om te kijken of hij mijn Vertigo's ook kan hebben.......
op huiskamer luister niveau is dit geen enkel probleem ondanks het bescheiden aantal watts.
maar nu ik me nog wat zit in te lezen valt het me op hoe weinig ervaring met full digital is
het meeste komt van de fabrikanten dus niet echt objectief
nu weet ik wat ik zelf gehoord heb dus is dat voor mijn veel belangrijker dan welke recensie dan ook
maar is dit fenomeen nog betrekkelijk nieuw?? full digital?
ik bedoel de prijs kan niet de reden zijn dat er nog zo weinig mensen hier mee draaien.
of is het een ander manco wat de reden kan zijn?
hebben jullie hier wat ervaring mee?
elke input is welkom
