Hoe de kast gaat worden weet ik nog niet, denk zwart met gelakte massief houten zijwanden.
Het ontwerp is gebaseerd op de Stella Light van Visaton.
Mis daarin toch wat diepe bas en warmte en ben tot dit ontwerp gekomen en hoop dat het goed uitpakt.
I.p.v. de W 170 S die in de Stella worden gebruikt pas ik de WS 17 E toe, die heeft een betere response bij de lagere frequenties wat ik zo heb gelezen.
De basreflex poort heb ik op 30hz afgestemd. Dus geen speaker die heel hard gaat maar wel aangenaam diepe bas en gemakkelijk voor een buizenversterker.

Het onderstedeel van de behuizing zo'n 20 cm wordt gevuld met schelpenzand om het zwartepunt onderin te krijgen.
Er komt ook een stevige onderplaat om omvallen te voorkomen.
Het filter komt er dan zo uit te zien:

En dat geeft dit response:



