OK, stemmen maar! poll loopt 2 weken, dan kunne we op de verjaardag van ons staatshoofd de winnaar bekend maken.
zie hier voor de nominaties:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 11&t=12762
De ZBA versterker van het jaar 2010 - Stemmen maar!
Moderator: Beheerdersteam
-
andromedaaudio
- Ook commercieel actief
- Berichten: 10
- Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 13:46
Re: De ZBA versterker van het jaar 2010 - Stemmen maar!
Waar is de fishbowl ?
gr hj
gr hj
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: De ZBA versterker van het jaar 2010 - Stemmen maar!
Waar was andromedaa tijdens de nominaties ? 
Mits dat een geldig ZBA-project was, had hij die toen kunnen aandragen.
Mits dat een geldig ZBA-project was, had hij die toen kunnen aandragen.
Re: De ZBA versterker van het jaar 2010 - Stemmen maar!
gefeliciteerd CVE, was te verwachten ook al zijn de anderen ook niet slecht. 
Re: De ZBA versterker van het jaar 2010 - Stemmen maar!
Voorlopig hou ik het even gezien in de versterker hoek. Hoewel, een buizenpre.....
Nee, nu eerst mdf snuiven. Op naar de Howlin' Wolf!
Bedankt allemaal voor de stemmen en als ik een pilsje zou lusten dan nam ik er eentje op.
Groet, Co
Bedankt allemaal voor de stemmen en als ik een pilsje zou lusten dan nam ik er eentje op.
Groet, Co
