De ZBA versterker van het jaar 2010 - Stemmen maar!

Moderator: Beheerdersteam

Gesloten

voor mij is de ZBA versterker van het jaar 2010

Peiling eindigde op zo 30 jan 2011, 22:59

UCD400 Green Frog van cve zie viewtopic.php?t=7947" onclick="window.open(this.href);return false;
48
45%
Sure TA24 versterker projectje van cobaltjeh zie viewtopic.php?t=12602" onclick="window.open(this.href);return false;
6
6%
Cappuccino project - codename 3XT van Olaffel zie viewtopic.php?p=1497387#p1497387" onclick="window.open(this.href);return false;
38
36%
KT88PP van Barry2001 zie http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... f=7&t=9599" onclick="window.open(this.href);return false;
14
13%
 
Totaal aantal stemmen: 106

Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

De ZBA versterker van het jaar 2010 - Stemmen maar!

Bericht door Henkjan »

OK, stemmen maar! poll loopt 2 weken, dan kunne we op de verjaardag van ons staatshoofd de winnaar bekend maken.

zie hier voor de nominaties:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 11&t=12762
andromedaaudio
Ook commercieel actief
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 13:46

Re: De ZBA versterker van het jaar 2010 - Stemmen maar!

Bericht door andromedaaudio »

Waar is de fishbowl ?

gr hj :D
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: De ZBA versterker van het jaar 2010 - Stemmen maar!

Bericht door Marp »

Waar was andromedaa tijdens de nominaties ? :D

Mits dat een geldig ZBA-project was, had hij die toen kunnen aandragen. ;)
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: De ZBA versterker van het jaar 2010 - Stemmen maar!

Bericht door sietse »

gefeliciteerd CVE, was te verwachten ook al zijn de anderen ook niet slecht. :!:
Gebruikersavatar
cve
Berichten: 2131
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer

Re: De ZBA versterker van het jaar 2010 - Stemmen maar!

Bericht door cve »

Voorlopig hou ik het even gezien in de versterker hoek. Hoewel, een buizenpre..... :mrgreen: Nee, nu eerst mdf snuiven. Op naar de Howlin' Wolf!
Bedankt allemaal voor de stemmen en als ik een pilsje zou lusten dan nam ik er eentje op.

Groet, Co
Gesloten

Terug naar “Projecten van het jaar”