Verbouwing van een wedstrijdspeaker naar Scamo 15

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20401
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Verbouwing van een wedstrijdspeaker naar Scamo 15

Bericht door Shadow »

Douwe84 schreef: zo 20 nov 2022, 17:32
Shadow schreef: zo 20 nov 2022, 17:21
Om even het tempo aan te geven;

20221120_171841.jpg

Dat ik na 2 weken tijd een uurtje gevonden heb om ff filter nr2 in elkaar te zetten ](*,)
Uurtjes schrapen weet ik alles van. Gelukkig is het hobby :)
Zeker, maar ook veel te doen op het werk, familie, enz.
Verder lijkt een kolonie Oekraïeners mijn fietsenzaak gevonden te hebben :think:
Gebruikersavatar
Douwe84
Berichten: 4873
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort

Re: Verbouwing van een wedstrijdspeaker naar Scamo 15

Bericht door Douwe84 »

Soms is het ook gewoon niet leuk, omdat je graag aan de hobby wil.

Zolang de Oekraïners geen eiland annexeren is het goed toch, helemaal voor de omzet.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28473
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Verbouwing van een wedstrijdspeaker naar Scamo 15

Bericht door ds23man »

Shadow schreef: zo 20 nov 2022, 18:04
Douwe84 schreef: zo 20 nov 2022, 17:32
Shadow schreef: zo 20 nov 2022, 17:21
Om even het tempo aan te geven;

20221120_171841.jpg

Dat ik na 2 weken tijd een uurtje gevonden heb om ff filter nr2 in elkaar te zetten ](*,)
Uurtjes schrapen weet ik alles van. Gelukkig is het hobby :)
Zeker, maar ook veel te doen op het werk, familie, enz.
Verder lijkt een kolonie Oekraïeners mijn fietsenzaak gevonden te hebben :think:
Wees blij dat ze op de fiets komen, een file van Golfjes 2,3,4,5 voor je deur wordt je helemaal niet blij van....
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20401
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Verbouwing van een wedstrijdspeaker naar Scamo 15

Bericht door Shadow »

Ik ben hardstikke blij, ze werken hard en zeuren weinig.
Gebruikersavatar
timpert
Berichten: 2441
Lid geworden op: ma 08 jun 2015, 15:09
Locatie: 026

Re: Verbouwing van een wedstrijdspeaker naar Scamo 15

Bericht door timpert »

Shadow schreef: zo 20 nov 2022, 19:13
Ik ben hardstikke blij, ze werken hard en zeuren weinig.
Wij hebben er een in huis gehad, die was precies het omgekeerde...
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20401
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Verbouwing van een wedstrijdspeaker naar Scamo 15

Bericht door Shadow »

Zonde, ik hoop van de week de kastjes van demping te voorzien en de fronts erop te lijmen. Zal de gaten voor de br pijpen ook nog moeten maken :-k
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20401
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Verbouwing van een wedstrijdspeaker naar Scamo 15

Bericht door Shadow »

Zo da's één;
20221121_193200.jpg
Nu nr2 eens pakken :rock:
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14141
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Verbouwing van een wedstrijdspeaker naar Scamo 15

Bericht door Walt »

Schroeven voor die BR flens niet te strak draaien, voor je het weet scheurtje in de flens.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20401
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Verbouwing van een wedstrijdspeaker naar Scamo 15

Bericht door Shadow »

Ja dat viel me al op met losmaken, die stonden net 'aan'
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14141
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Verbouwing van een wedstrijdspeaker naar Scamo 15

Bericht door Walt »

Ja, ik heb meerdere van die flenzen zelf gemold hierdoor, is geen grote ramp, zo’n haarscheurtje valt niet zo op, maar wilde je er wel even voor waarschuwen. Qua kant en klare oplossing vind ik deze jetset series wel nog steeds erg fraai met die grote flares erop.
wouter
Ook commercieel actief
Berichten: 9198
Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
Locatie: Lelystad

Re: Verbouwing van een wedstrijdspeaker naar Scamo 15

Bericht door wouter »

Absoluut mooie flares, maar waarom ze geknikte bochten hebben ipv echte bochten is me een raadsel. Daarom onbruikbaar voor mij.

Succes Shadow ;-)
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20401
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Verbouwing van een wedstrijdspeaker naar Scamo 15

Bericht door Shadow »

wouter schreef: di 22 nov 2022, 14:04
Absoluut mooie flares, maar waarom ze geknikte bochten hebben ipv echte bochten is me een raadsel. Daarom onbruikbaar voor mij.

Succes Shadow ;-)
Ik heb alleen rechte nodig Wouter :goeie:
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20401
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Verbouwing van een wedstrijdspeaker naar Scamo 15

Bericht door Shadow »

En een goeie reminder, die heb ik net besteld om weer de volle lengte buis te kunnen verzagen :lol:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Verbouwing van een wedstrijdspeaker naar Scamo 15

Bericht door Henkjan »

wouter schreef: di 22 nov 2022, 14:04
Absoluut mooie flares, maar waarom ze geknikte bochten hebben ipv echte bochten is me een raadsel. Daarom onbruikbaar voor mij.
je zou in de bouwmarkt kunnen kijken wat er bij de HWA afdeling staat van de juiste diameter
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20401
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Verbouwing van een wedstrijdspeaker naar Scamo 15

Bericht door Shadow »

20221127_113147.jpg
Zondag....
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20401
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Verbouwing van een wedstrijdspeaker naar Scamo 15

Bericht door Shadow »

20221127_115234.jpg
Demping op maat
20221127_115238.jpg
Ff opwarmen om de bitumen lekker zacht te maken
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Verbouwing van een wedstrijdspeaker naar Scamo 15

Bericht door Leeuwarden »

Niet zo lullig doen met een foto van een houtkachel. Onze houtkachel verkocht en een nieuwe, met minder vermogen, aangeschaft. Blijkt het kreng pas in maart geleverd te worden… :-#
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20401
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Verbouwing van een wedstrijdspeaker naar Scamo 15

Bericht door Shadow »

Auw #-o
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20401
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Verbouwing van een wedstrijdspeaker naar Scamo 15

Bericht door Shadow »

20221127_131828.jpg
1 gevuld met bitumen :D
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20401
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Verbouwing van een wedstrijdspeaker naar Scamo 15

Bericht door Shadow »

20221127_140501.jpg
Zo nu filters en demping erin :relax:
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20401
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Verbouwing van een wedstrijdspeaker naar Scamo 15

Bericht door Shadow »

20221127_160358.jpg
Met het laatste stukje demping terug zetten schiet het uit m'n hand en instinctief grijp ik ernaar, vol in de hotglue, trek het los, plakt het nog steeds loeiheet aan m'n andere hand #-o

Rechts gaat weer maar zit links nog in het water met 2 vingers :cry:
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: Verbouwing van een wedstrijdspeaker naar Scamo 15

Bericht door John P »

Voor op het verlanglijstje van de goedheiligman:
kinderlijm.PNG
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28473
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Verbouwing van een wedstrijdspeaker naar Scamo 15

Bericht door ds23man »

:rofl: :rofl: :rofl:
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20401
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Verbouwing van een wedstrijdspeaker naar Scamo 15

Bericht door Shadow »

20221127_165646.jpg
Zo nog wat Baf onderin en op de achterwand en dan kunnen ze dicht :rock:
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8111
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Verbouwing van een wedstrijdspeaker naar Scamo 15

Bericht door Kappa7 »

Lekker bezig zo
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”