Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz
Moderator: Beheerdersteam
Shadow
Berichten: 20404 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » zo 20 nov 2022, 18:04
Douwe84 schreef: ↑ zo 20 nov 2022, 17:32
Shadow schreef: ↑ zo 20 nov 2022, 17:21
Om even het tempo aan te geven;
20221120_171841.jpg
Dat ik na 2 weken tijd een uurtje gevonden heb om ff filter nr2 in elkaar te zetten
Uurtjes schrapen weet ik alles van. Gelukkig is het hobby
Zeker, maar ook veel te doen op het werk, familie, enz.
Verder lijkt een kolonie Oekraïeners mijn fietsenzaak gevonden te hebben
Douwe84
Berichten: 4873 Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort
Bericht
door Douwe84 » zo 20 nov 2022, 18:09
Soms is het ook gewoon niet leuk, omdat je graag aan de hobby wil.
Zolang de Oekraïners geen eiland annexeren is het goed toch, helemaal voor de omzet.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28477 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » zo 20 nov 2022, 18:18
Shadow schreef: ↑ zo 20 nov 2022, 18:04
Douwe84 schreef: ↑ zo 20 nov 2022, 17:32
Shadow schreef: ↑ zo 20 nov 2022, 17:21
Om even het tempo aan te geven;
20221120_171841.jpg
Dat ik na 2 weken tijd een uurtje gevonden heb om ff filter nr2 in elkaar te zetten
Uurtjes schrapen weet ik alles van. Gelukkig is het hobby
Zeker, maar ook veel te doen op het werk, familie, enz.
Verder lijkt een kolonie Oekraïeners mijn fietsenzaak gevonden te hebben
Wees blij dat ze op de fiets komen, een file van Golfjes 2,3,4,5 voor je deur wordt je helemaal niet blij van....
Shadow
Berichten: 20404 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » zo 20 nov 2022, 19:13
Ik ben hardstikke blij, ze werken hard en zeuren weinig.
timpert
Berichten: 2443 Lid geworden op: ma 08 jun 2015, 15:09
Locatie: 026
Bericht
door timpert » zo 20 nov 2022, 19:32
Shadow schreef: ↑ zo 20 nov 2022, 19:13
Ik ben hardstikke blij, ze werken hard en zeuren weinig.
Wij hebben er een in huis gehad, die was precies het omgekeerde...
Shadow
Berichten: 20404 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » zo 20 nov 2022, 20:20
Zonde, ik hoop van de week de kastjes van demping te voorzien en de fronts erop te lijmen. Zal de gaten voor de br pijpen ook nog moeten maken
Shadow
Berichten: 20404 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » ma 21 nov 2022, 19:33
Zo da's één;
Nu nr2 eens pakken
Walt
Berichten: 14141 Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33
Bericht
door Walt » ma 21 nov 2022, 19:35
Schroeven voor die BR flens niet te strak draaien, voor je het weet scheurtje in de flens.
Shadow
Berichten: 20404 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » ma 21 nov 2022, 19:47
Ja dat viel me al op met losmaken, die stonden net 'aan'
Walt
Berichten: 14141 Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33
Bericht
door Walt » di 22 nov 2022, 6:20
Ja, ik heb meerdere van die flenzen zelf gemold hierdoor, is geen grote ramp, zo’n haarscheurtje valt niet zo op, maar wilde je er wel even voor waarschuwen. Qua kant en klare oplossing vind ik deze jetset series wel nog steeds erg fraai met die grote flares erop.
wouter
Ook commercieel actief
Berichten: 9199 Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
Locatie: Lelystad
Bericht
door wouter » di 22 nov 2022, 14:04
Absoluut mooie flares, maar waarom ze geknikte bochten hebben ipv echte bochten is me een raadsel. Daarom onbruikbaar voor mij.
Succes Shadow
Shadow
Berichten: 20404 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » di 22 nov 2022, 14:14
wouter schreef: ↑ di 22 nov 2022, 14:04
Absoluut mooie flares, maar waarom ze geknikte bochten hebben ipv echte bochten is me een raadsel. Daarom onbruikbaar voor mij.
Succes Shadow
Ik heb alleen rechte nodig Wouter
Shadow
Berichten: 20404 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » di 22 nov 2022, 14:40
En een goeie reminder, die heb ik net besteld om weer de volle lengte buis te kunnen verzagen
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » di 22 nov 2022, 18:33
wouter schreef: ↑ di 22 nov 2022, 14:04
Absoluut mooie flares, maar waarom ze geknikte bochten hebben ipv echte bochten is me een raadsel. Daarom onbruikbaar voor mij.
je zou in de bouwmarkt kunnen kijken wat er bij de HWA afdeling staat van de juiste diameter
Shadow
Berichten: 20404 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » zo 27 nov 2022, 11:34
Shadow
Berichten: 20404 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » zo 27 nov 2022, 11:58
Demping op maat
Ff opwarmen om de bitumen lekker zacht te maken
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » zo 27 nov 2022, 12:29
Niet zo lullig doen met een foto van een houtkachel. Onze houtkachel verkocht en een nieuwe, met minder vermogen, aangeschaft. Blijkt het kreng pas in maart geleverd te worden…
Shadow
Berichten: 20404 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » zo 27 nov 2022, 12:34
Auw
Shadow
Berichten: 20404 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » zo 27 nov 2022, 13:20
1 gevuld met bitumen
Shadow
Berichten: 20404 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » zo 27 nov 2022, 14:23
Zo nu filters en demping erin
Shadow
Berichten: 20404 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » zo 27 nov 2022, 16:07
Met het laatste stukje demping terug zetten schiet het uit m'n hand en instinctief grijp ik ernaar, vol in de hotglue, trek het los, plakt het nog steeds loeiheet aan m'n andere hand
Rechts gaat weer maar zit links nog in het water met 2 vingers
John P
Berichten: 4374 Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht
Bericht
door John P » zo 27 nov 2022, 16:39
Voor op het verlanglijstje van de goedheiligman:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28477 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » zo 27 nov 2022, 16:41
Shadow
Berichten: 20404 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » zo 27 nov 2022, 17:04
Zo nog wat Baf onderin en op de achterwand en dan kunnen ze dicht
Kappa7
Berichten: 8114 Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:
Bericht
door Kappa7 » zo 27 nov 2022, 17:48
Lekker bezig zo