Nee daar heb ik geen mogelijkheid toe, maar we hebben er 2 tegelijk gebouwd en de mijne heeft inderdaad 2 weerstanden opgestookt, maar dit was voor er een IC op zatmischa72 schreef:Je geeft aan dat je eerst een (veel) te kleine weerstand had gebruikt. Mogelijk is er daardoor iets gesneuveld in of rond het ic waardoor je nu een hoogfrequente oscillatie hebt. Zo kun je het ic goed opstoken zonder dat je het idee hebt dat er iets gebeurd. Ben je in de gelegenheid om er eens een scoop aan te hangen?
Gr. Mischa
de andere doet precies hetzelfde (op 4 Ohm speakers) maar wel met dezelfde koeler, ik was alleen in de veronderstelling dat dit blok toch beter zou koelen dan de eerder genoemde wand
