bouwmarktgezaag....

't Houtwormen forum. Ook voor metaal, poly, en andere materialen.
Hier gaat t over de technieken, niet de tools zelf

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36751
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: bouwmarktgezaag....

Bericht door Pjotr »

ray5150 schreef:
Ik blijf het toch frappant vinden, de zaagwanden die ik zie in de bouwmarkten zijn toch behoorlijk professionele machines.
Dan moet het toch aan de mensen liggen die erachter staan...
Klopt helemaal. Goed afgesteld zagen die op 0,1mm nauwkeurig. Maar daar begint het meestal al: Ding wordt geïnstalleerd en nooit meer naar omgekeken. En verder de vent er achter: Zaagsel tussen de plaat en de aanslag en het is al mis. Of hij heeft het druk en legt het sowieso niet goed aan. Maar zo scheef als op de foto hierboven is wel erg bar en boos.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8113
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: bouwmarktgezaag....

Bericht door Kappa7 »

Als je er bij blijft is mijn ervaring kan je vaak precies vertellen hoe je het wil hebben en gaat het eigenlijk altijd goed.
Gebruikersavatar
sevenup
Berichten: 2777
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 21:33
Locatie: Hengelo (ov)

Re: bouwmarktgezaag....

Bericht door sevenup »

Ik ga eigenlijk alleen maar naar de fixet bij ons om de hoek. Zij hebben een grote werkplaats en maken ook veel in opdracht van klanten. Zeer kundige mensen. Wel iets duurder qua materiaal, maar zagen altijd gratis en je betaalt per afgenomen oppervlakte. Je hoeft niet een hele plaat af te nemen.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15173
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: bouwmarktgezaag....

Bericht door Barry2001 »

sevenup schreef:
Ik ga eigenlijk alleen maar naar de fixet bij ons om de hoek. Zij hebben een grote werkplaats en maken ook veel in opdracht van klanten. Zeer kundige mensen. Wel iets duurder qua materiaal, maar zagen altijd gratis en je betaalt per afgenomen oppervlakte. Je hoeft niet een hele plaat af te nemen.
Staan ook bekend om hun goede zaagafdeling.
michelp
Berichten: 609
Lid geworden op: vr 31 jul 2009, 21:44
Locatie: Omg. Doetinchem

Re: bouwmarktgezaag....

Bericht door michelp »

De Fixet bij mij om de hoek was juist de ergste waar ik ooit geweest ben. Niet alleen de zagerij, maar verder wisten de werknemers ook vrij weinig. Andere vestigingen van Fixet doen het vaak wel goed ja.
Maar ze zijn nu al een tijdje failliet, het pand staat nog steeds leeg
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28473
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: bouwmarktgezaag....

Bericht door ds23man »

Fixet is een keten van zelfstandige zaken, je bent dan ook volledig afhankelijk de kennis en ervaring van de eigenaar.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15173
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: bouwmarktgezaag....

Bericht door Barry2001 »

ds23man schreef:
Fixet is een keten van zelfstandige zaken, je bent dan ook volledig afhankelijk de kennis en ervaring van de eigenaar.
Pcies. Die Michiel bedoelt ken ik, daar kun je wel wat laten zagen...
Plaats reactie