Klopt helemaal. Goed afgesteld zagen die op 0,1mm nauwkeurig. Maar daar begint het meestal al: Ding wordt geïnstalleerd en nooit meer naar omgekeken. En verder de vent er achter: Zaagsel tussen de plaat en de aanslag en het is al mis. Of hij heeft het druk en legt het sowieso niet goed aan. Maar zo scheef als op de foto hierboven is wel erg bar en boos.ray5150 schreef:Ik blijf het toch frappant vinden, de zaagwanden die ik zie in de bouwmarkten zijn toch behoorlijk professionele machines.
Dan moet het toch aan de mensen liggen die erachter staan...
bouwmarktgezaag....
Moderator: Beheerdersteam
Re: bouwmarktgezaag....
Als je er bij blijft is mijn ervaring kan je vaak precies vertellen hoe je het wil hebben en gaat het eigenlijk altijd goed.
Ik ga eigenlijk alleen maar naar de fixet bij ons om de hoek. Zij hebben een grote werkplaats en maken ook veel in opdracht van klanten. Zeer kundige mensen. Wel iets duurder qua materiaal, maar zagen altijd gratis en je betaalt per afgenomen oppervlakte. Je hoeft niet een hele plaat af te nemen.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Staan ook bekend om hun goede zaagafdeling.sevenup schreef:Ik ga eigenlijk alleen maar naar de fixet bij ons om de hoek. Zij hebben een grote werkplaats en maken ook veel in opdracht van klanten. Zeer kundige mensen. Wel iets duurder qua materiaal, maar zagen altijd gratis en je betaalt per afgenomen oppervlakte. Je hoeft niet een hele plaat af te nemen.
De Fixet bij mij om de hoek was juist de ergste waar ik ooit geweest ben. Niet alleen de zagerij, maar verder wisten de werknemers ook vrij weinig. Andere vestigingen van Fixet doen het vaak wel goed ja.
Maar ze zijn nu al een tijdje failliet, het pand staat nog steeds leeg
Maar ze zijn nu al een tijdje failliet, het pand staat nog steeds leeg
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Fixet is een keten van zelfstandige zaken, je bent dan ook volledig afhankelijk de kennis en ervaring van de eigenaar.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Pcies. Die Michiel bedoelt ken ik, daar kun je wel wat laten zagen...ds23man schreef:Fixet is een keten van zelfstandige zaken, je bent dan ook volledig afhankelijk de kennis en ervaring van de eigenaar.