EL34 Balans Triode of UL met volwaardige CFB
Moderator: Beheerdersteam
Re: EL34 Balans Triode of UL met volwaardige CFB
Verdorie wat is mn geheugen slecht
Ik heb op een USB Sick die 4 inputszip gekopieerd
Toen op internet een programmaatje gevonden WinZip Dat stond al op mijn pc Enkel het was verouderd
Ik weet niet hoe je een oud programma van je computer afhaalt
Maar het is gelukt Door vol te houden dat is Niet zonder slag of stoot gegaan Wat mijn oude WinZip Wilde steeds het uitpakken te dwarsbomen
Maar ik heb 6 bestanden welke een extensie GBR hebben
Dus ik moet op de blauwe knop drukken Ga het proberen Willy
Ik heb op een USB Sick die 4 inputszip gekopieerd
Toen op internet een programmaatje gevonden WinZip Dat stond al op mijn pc Enkel het was verouderd
Ik weet niet hoe je een oud programma van je computer afhaalt
Maar het is gelukt Door vol te houden dat is Niet zonder slag of stoot gegaan Wat mijn oude WinZip Wilde steeds het uitpakken te dwarsbomen
Maar ik heb 6 bestanden welke een extensie GBR hebben
Dus ik moet op de blauwe knop drukken Ga het proberen Willy
Ohh dat heb ik steeds gedaan op die blauwe knop gedrukt Alleen dit heet in mijn scherm Gerber-bestand toevoegen
En dan zijn er nog 2 Blauwe, maar ik weet redelijk zeker dat je die niet bedoelt
Dat Acepteer alle koekjes en OPSLAAN IN WINKELWAGEN , staat daar ook in hoofdletters Willy
Maar die wilt het niet doen
Instant quote staat er niet Zit ik ergens verkeerd misschien Ik weet het echt niet
En dan zijn er nog 2 Blauwe, maar ik weet redelijk zeker dat je die niet bedoelt
Dat Acepteer alle koekjes en OPSLAAN IN WINKELWAGEN , staat daar ook in hoofdletters Willy
Maar die wilt het niet doen
Instant quote staat er niet Zit ik ergens verkeerd misschien Ik weet het echt niet
Bert, de zip-bestanden met de gerbers mag je niet uitpakken: het zip-bestand is net het bestand dat je op JLCPCB moet inladen, geen aparte gerbers.
Ga het bestand (zip-bestand) met de gerbers die je wil inladen opnieuw downloaden, NIET UITPAKKEN, en opladen bij JLCPCB.
Ok ga ik doen Willy
Edit
Bestel opdracht gedaan
Gerbers gezipt geselecteerd
En uploaden begon en ik zag de balk uploaden naar maximale gaan
Alleen en toen ?
Daarna denk ik dat er in de winkelwagen er een bij gekomen is ik weet het niet meer
Maar dat heb ik niet gezien , dus ik heb dat nog een keer gedaan En toen zag ik dat er 2 stonden in het winkelwagentje
Ik heb er op geklikt en daar stonden dus 2 x input4zip
Nou en daarna heb ik nog ergens opgeklikt wat mij logisch leek
Dat starte op en er kwamen 3 blauwe balletjes naast elkaar van uit naar aan startend op links aan middelste en de rechtse
Laden staat er onder
Dat was op 12 uur ? En dat is nu nog bezig
Het is nu 1530 en ik heb de pc uitgezet
Edit
Bestel opdracht gedaan
Gerbers gezipt geselecteerd
En uploaden begon en ik zag de balk uploaden naar maximale gaan
Alleen en toen ?
Daarna denk ik dat er in de winkelwagen er een bij gekomen is ik weet het niet meer
Maar dat heb ik niet gezien , dus ik heb dat nog een keer gedaan En toen zag ik dat er 2 stonden in het winkelwagentje
Ik heb er op geklikt en daar stonden dus 2 x input4zip
Nou en daarna heb ik nog ergens opgeklikt wat mij logisch leek
Dat starte op en er kwamen 3 blauwe balletjes naast elkaar van uit naar aan startend op links aan middelste en de rechtse
Laden staat er onder
Dat was op 12 uur ? En dat is nu nog bezig
Het is nu 1530 en ik heb de pc uitgezet
- douwebakker
- Contacteer:
Hartstikke goed van je Bert. Je moet jou computer ook wat rust gunnen.
Bert, ik heb het topic over "hoe te bestellen bij JLCPCB" volledig geactualiseerd.
Met die leidraad zou je probleemloos je bestelling moeten kunnen afronden.
Met die leidraad zou je probleemloos je bestelling moeten kunnen afronden.
Willy ik denk dat het deze keer gelukt is
Ik heb de order kunnen plaatsen
Mn Acount bij de betaling op mijn computer gewijzigd , sinds de laatste keer ik dat gebruikt heb A ben ik verhuisd , B een andere Card
En C dus ook een Andere Provider D een ander Wachtwoord en Emaileer adres
Dus voor zo,n computer freak als ik ben is dat maar een fluitje van een cent
Maar ik heb overal een melding van gehad dat het goed was Prijs inclusief verzendkosten €6.99
Vond DHL voor dat envelopje 19.63 wat erg duur
Ik heb ook geen haast Douwe ook niet
Dus als het in de komende maand ergens bezorgd gaat worden is het prima
Bedankt voor de Hulp Willy
Ik heb de order kunnen plaatsen
Mn Acount bij de betaling op mijn computer gewijzigd , sinds de laatste keer ik dat gebruikt heb A ben ik verhuisd , B een andere Card
En C dus ook een Andere Provider D een ander Wachtwoord en Emaileer adres
Dus voor zo,n computer freak als ik ben is dat maar een fluitje van een cent
Maar ik heb overal een melding van gehad dat het goed was Prijs inclusief verzendkosten €6.99
Vond DHL voor dat envelopje 19.63 wat erg duur
Ik heb ook geen haast Douwe ook niet
Dus als het in de komende maand ergens bezorgd gaat worden is het prima
Bedankt voor de Hulp Willy
- douwebakker
- Contacteer:
Ja Best wel Douwe ! Ik stond er ook van op te kijken dat het er al was !
En gewoon met hun reguliere post dus niks DHL van 20€ voor een pakketje ter waarde van 3-4€
En gewoon met hun reguliere post dus niks DHL van 20€ voor een pakketje ter waarde van 3-4€
Re: EL34 Balans Triode of UL met volwaardig
Ik heb gister de voeding trafo 340 volt (2x 170 Volt) besteld bij Torroidy en de 2x 4 K UGT Met CFB
Verschrok van de prijs 391€ daarom trend 1602 Zlt
Dus daar gaat wat mee gebeuren, MAAR
ben aan het minderen met medicijnen Voor geschreven door de pijn polie 10-15 jaar geleden
Dit minderen is voornamelijk onder dwang van de huisarts
Wat ik mijn nu afvraag mag die huisarts dit wel doen !!
Ik kan mij voorstellen dat hij dit niet voor zou schrijven, maar het geeft mij behoorlijk stress .
En behandelt me nu als een drukgebruiker
Ik moet nu elke 2 dagen naar de apotheek met een herhaal recept waar lukraak een aantal is gekozen van 21 tabletten
Ik moet er 3 x daags 3 tabletten per dag in nemen dus na 2 dagen heb ik er nog 3 dat is voor een 6 uur ongeveer
Normaal mag ik om de 3 dagen een recept halen daar kom ik nu tekort zeker in een weekend
De moed zakt me in de schoenen om heel eerlijk te zijn
Ik weet ook niet of ik kan functioneren zo , of er persoonverandering optreed en in wat voor vorm is dat
Dus ik maak mij ernstig zorgen
Time wil tell
Verschrok van de prijs 391€ daarom trend 1602 Zlt
Dus daar gaat wat mee gebeuren, MAAR
ben aan het minderen met medicijnen Voor geschreven door de pijn polie 10-15 jaar geleden
Dit minderen is voornamelijk onder dwang van de huisarts
Wat ik mijn nu afvraag mag die huisarts dit wel doen !!
Ik kan mij voorstellen dat hij dit niet voor zou schrijven, maar het geeft mij behoorlijk stress .
En behandelt me nu als een drukgebruiker
Ik moet nu elke 2 dagen naar de apotheek met een herhaal recept waar lukraak een aantal is gekozen van 21 tabletten
Ik moet er 3 x daags 3 tabletten per dag in nemen dus na 2 dagen heb ik er nog 3 dat is voor een 6 uur ongeveer
Normaal mag ik om de 3 dagen een recept halen daar kom ik nu tekort zeker in een weekend
De moed zakt me in de schoenen om heel eerlijk te zijn
Ik weet ook niet of ik kan functioneren zo , of er persoonverandering optreed en in wat voor vorm is dat
Dus ik maak mij ernstig zorgen
Time wil tell
Hoi Bert, ga je de laatste uitvoering van de EL34-versterker bouwen? Alvast succes ermee!
Betreffende de medicatie, best toch eens grondig met jou huisarts bespreken.
Betreffende de medicatie, best toch eens grondig met jou huisarts bespreken.
Hoi Willy
ook nog tijd om dit te monitoren?
Ik heb de 2 printen van je al een paar jaar liggen bijna volledig bestukt
De voeding is klaar , de grote print moeten nog wat onderdeeltjes op die ik niet besteld had of elco,s die ik had liggen maar met dikke draden die ik niet door de print kon krijgen als ik me dat nog goed herinner , die moet ik bestellen, maar heel de electronica heeft hier stil gelegen, dus ook niks besteld.
Maar het komt goed
Wat de gesprekken met de huisarts betreft denk ik nog over , ik voel me ogenblikkelijk …….boos voel onrechtvaardigheid en denk ik niet goed meer
Dus ik weet niet hoe ik daar over heen kan stappen
Ik heb de 2 printen van je al een paar jaar liggen bijna volledig bestukt
De voeding is klaar , de grote print moeten nog wat onderdeeltjes op die ik niet besteld had of elco,s die ik had liggen maar met dikke draden die ik niet door de print kon krijgen als ik me dat nog goed herinner , die moet ik bestellen, maar heel de electronica heeft hier stil gelegen, dus ook niks besteld.
Maar het komt goed
Wat de gesprekken met de huisarts betreft denk ik nog over , ik voel me ogenblikkelijk …….boos voel onrechtvaardigheid en denk ik niet goed meer
Dus ik weet niet hoe ik daar over heen kan stappen
De kijk van de medische wereld op pijnstillers is serieus veranderd de laatste jaren. Hier is een link naar een uitzending van Zembla over dit onderwerp.
Ik gebruik inderdaad al 10-15 jaar oxycodon voorgeschreven toen door de pijn polie in een revalidatie programma nu ben ik 72 dus mijn lichaam bouwt af.
Al jaren klaag ik dat ik opvliegers heb
Mijn thermostaat is stuk zeg ik dan maar simpel
Een 5 weken geleden werd ik onder een dubbeldek bed schuddend wakker mijn onderarmen gingen 5 cm op en neer
Ik kon mijn bewegingen ook niet stoppen
Na een liter melk over het aanrecht gegoten te hebben ook wat in een mok
Dat opgewarmd in de magnetron De verwarming op 21 graden vest aan en melk opgeslurpt
Met vest aan en verwarming op mijn slaapkamer aangezet weer in bed na 1 uur was het over
Dit gebeurde 3 weken erna weer
Kon een reactie zijn van de 2 medicatie Pregabeline en Oxycodon
Er over gesproken met assistente huisarts
Toen begon het gelazer in eens nemen hun de regie over.
Dat staat mij niet aan
Ik ben 72 nog niet dementerend en wil ook niet zo behandeld te worden
Al jaren klaag ik dat ik opvliegers heb
Mijn thermostaat is stuk zeg ik dan maar simpel
Een 5 weken geleden werd ik onder een dubbeldek bed schuddend wakker mijn onderarmen gingen 5 cm op en neer
Ik kon mijn bewegingen ook niet stoppen
Na een liter melk over het aanrecht gegoten te hebben ook wat in een mok
Dat opgewarmd in de magnetron De verwarming op 21 graden vest aan en melk opgeslurpt
Met vest aan en verwarming op mijn slaapkamer aangezet weer in bed na 1 uur was het over
Dit gebeurde 3 weken erna weer
Kon een reactie zijn van de 2 medicatie Pregabeline en Oxycodon
Er over gesproken met assistente huisarts
Toen begon het gelazer in eens nemen hun de regie over.
Dat staat mij niet aan
Ik ben 72 nog niet dementerend en wil ook niet zo behandeld te worden
Kreeg vandaag een beetje vreemd bericht van Torroidy
Ik moest meer betalen dat de Webshop mij aanvankelijk vroeg 1605.02 Zlt
Dit bedrag heb ik op de laatste cent overgemaakt via de bank transfer welke keuze ik ook aangegeven heb in de webshop ook dat ik in Nederland woon
Er zijn dus kosten die de bank rekent welke niet in de kostprijs zitten en je achteraf extra voor moet betalen
Dit is iets waar ik als klant geen rekening mee gehouden had , ik ga er niet failliet aan maar het is onprettig
Als een webshop een mogelijkheid geeft om via een bank overschrijving te betalen en er kosten zijn daarvoor dan moet dat in de prijs mee berekend zitten Dan is het 100% duidelijk wat je betaald
Op hun webshop kon ik wel zien dat als ik via Paypal betaalde ik 7% extra moest betalen
Daarom koos ik voor bank overschrijving
Echter kreeg gister een bericht dat ik meer moest betalen
Altijd nog minder uiteindelijk dan via Paypal.
Dear Sir,
Thank you for your payment. We have received your transfer; however, the amount credited to our account is 373.92 EUR.
According to our records and the current exchange rate (1 EUR = 4.2140 PLN), the total amount for the order is 388.00 EUR (equivalent to 1,635.02 PLN).
To proceed with your order, we kindly ask you to pay the remaining balance of 14.08 EUR to the account details provided below:
Ik moest meer betalen dat de Webshop mij aanvankelijk vroeg 1605.02 Zlt
Dit bedrag heb ik op de laatste cent overgemaakt via de bank transfer welke keuze ik ook aangegeven heb in de webshop ook dat ik in Nederland woon
Er zijn dus kosten die de bank rekent welke niet in de kostprijs zitten en je achteraf extra voor moet betalen
Dit is iets waar ik als klant geen rekening mee gehouden had , ik ga er niet failliet aan maar het is onprettig
Als een webshop een mogelijkheid geeft om via een bank overschrijving te betalen en er kosten zijn daarvoor dan moet dat in de prijs mee berekend zitten Dan is het 100% duidelijk wat je betaald
Op hun webshop kon ik wel zien dat als ik via Paypal betaalde ik 7% extra moest betalen
Daarom koos ik voor bank overschrijving
Echter kreeg gister een bericht dat ik meer moest betalen
Altijd nog minder uiteindelijk dan via Paypal.
Dear Sir,
Thank you for your payment. We have received your transfer; however, the amount credited to our account is 373.92 EUR.
According to our records and the current exchange rate (1 EUR = 4.2140 PLN), the total amount for the order is 388.00 EUR (equivalent to 1,635.02 PLN).
To proceed with your order, we kindly ask you to pay the remaining balance of 14.08 EUR to the account details provided below:
Nu heb ik nog een deel van de middag en avond gezocht naar het frontplaat je en achterplaat , ik denk na de tekst in het topic nog eens nagelezen te hebben dat ik dat nooit besteld heb verdulleme
Kijken of ik nu de gerber terug kan vinden van Willy en het bij Tubetown alsnog bestellen
Wordt wel ouder maar niet slimmer
Kijken of ik nu de gerber terug kan vinden van Willy en het bij Tubetown alsnog bestellen
Wordt wel ouder maar niet slimmer
Willy ik begrijp niet goed hoe ik de coreldraw tekening kan vinden , ik krijg alleen afbeeldingen JPGWilly_61 schreef: ↑di 17 dec 2024, 13:39Ik ben ondertussen verder geraakt, op de tekening van het chassis na, die volgt nog.
Je moet er van uit gaan dat alles best goed gecontroleerd wordt, vooral qua afmetingen. Ik heb nl. de vorige versie van deze versterker niet meer in mijn bezit en verschillende onderdelen evenmin.
Het schema v.d. versterker:
EL34 V4-B AMP.jpg
De voeding:
EL34 V4-B PS.jpg
SubTop zicht:
EL34 V4-B SubTop-26-12.jpg
Afgewerkt front - back (volgens Anne was dit de echte old-time-look)
EL34 V4-B Front-Back-26-12.jpg
CorelDraw tekening voor een Tube Town-plaat van H150 x B600
Omdat de breedte van een front- en backpaneel 320mm is, kunnen we alleen kiezen voor B600.
Er is dus een ruimte over van 150mm op 275mm die voor andere paneeltjes kan worden gebruikt (op te geven).
@Bert en Douwe:
Hier zijn de initialen van Bert gebruikt, voor Douwe kan dat eenvoudig worden gewijzigd.
EL34 V4-B TT- FRONT-BACK-26-12.jpg
De panelen afgewerkt:
EL34 V4-B TT Front-Back-26-12.jpg
De chassis-plaat moet nog aangepast worden, zodra dat klaar is post ik die hier.
Voorlopige sPlan tekeningen:
EL34 V4-B_sPlan8.zip
Jullie hebben wellicht de nieuwe inputsprint nodig (met Neutrik connectoren zoals bij de EL84 V3-versterker),
ik heb een printje ontworpen met daarop 4 printjes.
Met de volgende zip (-2 of -4) kan je bestellen bij JLCPCB:
- 2 input-printjes = aanmaak: €1.9 + verzending: €7.27 EuroPacket = €9.17 totaal
Inputs-2.zip
- 4 input-printjes = aanmaak: €8.08 + verzending: €15.03 EuroPacket = €22.11 totaal
Inputs-4.zip
Onderdelenlijst (ik kan niet garanderen dat alles is opgenomen):
BOM EL34 V4-B.xlsx
update 26/12 na kleine aanpassing op 22-12 van CorelDraw tekening van front en back.
En ik heb net ingelogd bij TubeTown en daar kun je in het Engels bestellen , maar in de laser shop kun je uit heeeeel veel dingen kiezen.
Maar ik weet niet welke
Ik zal de keuzes hier in een afbeelding plaatsen misschien kan jij er wijs uit
Ik begrijp dat ik 150 hoog en 600 mm breed moet kiezen maar welke van de 6 moet ik hier kiezen
edit
ik zag in windows meer opmerkingen welke ik niet goed raad weet
de kleur welke kleur hebben we gekozen in de projecten Het lijkt wat op elkaar
Goud / Zwart
Gebrousen goud / zwart (wat is gebrousen ? geborsteld misschien )
Geborsteld Brons / zwart
Dan zag ik nog iets in PDF dan moeten de fonts omgezet zijn naar curves , daar weet ik iets van dat zijn lijn stukjes , ik denk dat dit al gedaan is door Willy
Kijken of ik in windows de coreldraw tekening kan opslaan
EDIT
HELP
maar ik kan de coreldraw tekening niet vinden niet met mijn ipad, maar ook niet in windows !
alleen Bitmaps en JPG
Bert, in bijlage staat de PDF, gegenereerd vanuit CorelDraw, gebaseerd op de huidige file met de voor- en achterpanelen van de EL34 V4.CorelDraw tekening voor een Tube Town-plaat van H150 x B600
Omdat de breedte van een front- en backpaneel 320mm is, kunnen we alleen kiezen voor B600.
Er is dus een vrije ruimte over van 150mm op 275mm die eventueel voor andere kleine paneeltjes kan worden gebruikt
De vrije ruimte ben je dan wel kwijt. Als je met CorelDraw kan werken, kan je met de vrije ruimte nog wat mee doen.
Daarvoor kan je de Coreldraw-file gebruiken (in bijlage) en moet je na aanpassingen, zelf de PDF genereren via "Bestand / Exporteren..." Daar geef je de pdf dan een naam en kies je de plaats waar je de PDF wil opslaan.
Tube-Town
Ga naar: Main page » Laser-Shop » Faceplates Custom Shop » Custom Shop Faceplate Standard - 600 mm
Color = brusched gold / black
Size = H2: 150 x 600 mm
Plates per sheet: 1-10 (tenzij dat je zelf nog extra paneeltjes hebt toegevoegd op de vrije ruimte waardoor je meer dan 10 paneeltjes hebt)
Logo-Option = no
Daaronder staat de knop "Bestand kiezen" om het PDF-bestand toe te voegen.
Hiermee zou je uit de zorgen moeten zijn
- Bijlagen
-
- EL34 V4.1B.cdr.rar
- (3.05 MiB) 11 keer gedownload
-
- EL34 V4.1B-panelen.pdf
- (407.79 KiB) 13 keer gedownload
Super met die info moet het lukken Willy
Reuze bedankt
Reuze bedankt
Kreeg een algemene fout ik had geen toestemming om het bestand te openen
Jammer had al een verhaal in geklopt
Nu alles is besteld bij TubeTown
De frontplaat achterplaat en de bijbehorende knoppen daar dacht ik net op tijd aan
Dat zal over een week of 2 wel aangeboden worden via DHL
ook de transformatoren zullen dan wel klaar zijn. En misschien wel al hier zijn
Hout heb ik ook al
Aluminium staat in bestelling
Roosterplaat voor de kap is er ook
Dus het gaat vooruit
De buizen rubber voeten schakelaar heb ik al een of meerdere jaren geleden besteld er voor en klaar liggen. De input print moet ik nog bestukken maar heb ik nog een vraag over met betrekking tot de input switch Heeft die schakelaar een middenstand dat moet wel 3 inputs , ik moet dat echt nazien idem de APL ! Weet ik ook eigenlijk niks meer van , laatste toegepast in de PCL86 versterker of was dat ECL86 ? Vergeten
Dus
De Elco,s staan normaal op de bovenkant naast de EL34. Maar de uitvoering die ik had is best wel hoog , maakte me zorgen over de stralings warmte van de EL34 andere elco,s bestellen of deze keus , misschien dat ik klosjes op de bodem monteer welke de elco wat steun geeft en niet alle kracht
aan de solderingen hangt
Deze draad komt onderaan de buisvoet pennen van de ECC82 ECC83 en een 20 mm lange ( hoge) messing moer in het midden.
Jammer had al een verhaal in geklopt
Nu alles is besteld bij TubeTown
De frontplaat achterplaat en de bijbehorende knoppen daar dacht ik net op tijd aan
Dat zal over een week of 2 wel aangeboden worden via DHL
ook de transformatoren zullen dan wel klaar zijn. En misschien wel al hier zijn
Hout heb ik ook al
Aluminium staat in bestelling
Roosterplaat voor de kap is er ook
Dus het gaat vooruit
De buizen rubber voeten schakelaar heb ik al een of meerdere jaren geleden besteld er voor en klaar liggen. De input print moet ik nog bestukken maar heb ik nog een vraag over met betrekking tot de input switch Heeft die schakelaar een middenstand dat moet wel 3 inputs , ik moet dat echt nazien idem de APL ! Weet ik ook eigenlijk niks meer van , laatste toegepast in de PCL86 versterker of was dat ECL86 ? Vergeten
De Elco,s staan normaal op de bovenkant naast de EL34. Maar de uitvoering die ik had is best wel hoog , maakte me zorgen over de stralings warmte van de EL34 andere elco,s bestellen of deze keus , misschien dat ik klosjes op de bodem monteer welke de elco wat steun geeft en niet alle kracht
Welk bestand kreeg je niet open Bert?
Ik zie een oud schema van de versterker op je werktafel, zorg dat je het recentste gebruikt, daar is geen APL meer in opgenomen.
De input switch is wel degelijk een 3-standen switch.
Ik zie een oud schema van de versterker op je werktafel, zorg dat je het recentste gebruikt, daar is geen APL meer in opgenomen.
De input switch is wel degelijk een 3-standen switch.
Je bedoelt zeker de EL34-buizen, zie uitleg hier.Deze draad komt onderaan de buisvoet pennen van de ECC82 ECC83 en een 20 mm lange ( hoge) messing moer in het midden.
Hoi Willy , mijn eigen verhaal met foto,s welke ik nog niet helemaal af had was ik aan het bewerken en bij de laatste Upload kreeg ik dat op mijn scherm.
En alles was weg wat ik geschreven had incl de foto,s.
Dan je tweede opmerking de APL dat is dom van me , ik heb inderdaad een wat ouder set documentatie samen gesteld , wat dus niet goed blijkt.
De buisvoet van de ECC buisjes staan bij jou dus lager op de print , ik meen mij iets te herinneren dat je van die ophoog buis onderzet dingen gebruikt
Maar vind je dit beter dan de draden onder aan de buisvoet wat langer te maken ?
Dan je tweede opmerking de APL dat is dom van me , ik heb inderdaad een wat ouder set documentatie samen gesteld , wat dus niet goed blijkt.
De buisvoet van de ECC buisjes staan bij jou dus lager op de print , ik meen mij iets te herinneren dat je van die ophoog buis onderzet dingen gebruikt
Maar vind je dit beter dan de draden onder aan de buisvoet wat langer te maken ?
Hoi Willy , mijn eigen verhaal met foto,s welke ik nog niet helemaal af had was ik aan het bewerken en bij de laatste Upload kreeg ik dat op mijn scherm.
Ik heb gisteren ook zoiets voor gehad, ik denk dat er gisteren problemen geweest zijn met de website. Het ging ontzettend traag om van de ene naar een andere pagina te gaan.
Geen probleem, nog op tijd gezien..
= SocketSavers aan 1,53€ /st.
Absoluut, je moet trouwens opletten met draadlengte, hoe langer, hoe hoger het risico op oscilleren.