Lekker bezig Ray.
Het zijn inderdaad mooie spelers.
Ik heb hier zelf nog de CDP-X3339ES staan die eigenlijk identiek is maar het moet stellen met een enkele transformator.
Die heeft me eigenlijk nog nooit laten zitten en speelt nog steeds prima.
Hier ga je veel lol van hebben.
Is jou speler inmiddels weer operationeel?
Sony CDP-X559ES
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: Sony CDP-X559ES
Jazeker. dat onderhoud was maar 2 avondjes werk, staat inmiddels al weer een tijdje in het rack en maakt af en toe fijn muziek hier.
- Muug
- Berichten: 1670
- Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
- Locatie: East Flanders Fields
- Contacteer:
Re: Sony CDP-X559ES
Hebben we in Brussel ook, te Elsene: Le Gramophone.ray5150 schreef:een winkeltje te zitten met allemaal 2e hands audio en video spullen, zo'n zaak waar veel forumleden nog niet dood gevonden willen worden, de apparatuur staat letterlijk tot het plafond opgestapeld. het woord ""shabby" is hier absoluut zeker van toepassing.veel Japans spul uit de jaren '70, '80 en '90, als ook stapels met PA speakers en versterkers. dat werk.
Foto's: https://www.google.com/maps/uv?hl=nl&pb ... E3oECBMQBg
(op Google Maps is de winkel gesloten).
Prachting winkeltje, vooral als je weet wat je nodig hebt.
