Sony CDP-X559ES

Traditionele bronapparaten zoals CD-, DVD- en platenspelers.
(streaming-/computeraudio graag in de daarvoor aangewezen forumgroep)

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8109
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Sony CDP-X559ES

Bericht door Kappa7 »

Lekker bezig Ray.
Het zijn inderdaad mooie spelers.
Ik heb hier zelf nog de CDP-X3339ES staan die eigenlijk identiek is maar het moet stellen met een enkele transformator.
Die heeft me eigenlijk nog nooit laten zitten en speelt nog steeds prima.
Hier ga je veel lol van hebben.
Is jou speler inmiddels weer operationeel?
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Sony CDP-X559ES

Bericht door ray5150 »

Jazeker. dat onderhoud was maar 2 avondjes werk, staat inmiddels al weer een tijdje in het rack en maakt af en toe fijn muziek hier.
Gebruikersavatar
Muug
Berichten: 1670
Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
Locatie: East Flanders Fields
Contacteer:

Re: Sony CDP-X559ES

Bericht door Muug »

ray5150 schreef:
een winkeltje te zitten met allemaal 2e hands audio en video spullen, zo'n zaak waar veel forumleden nog niet dood gevonden willen worden, de apparatuur staat letterlijk tot het plafond opgestapeld. het woord ""shabby" is hier absoluut zeker van toepassing. :lol: veel Japans spul uit de jaren '70, '80 en '90, als ook stapels met PA speakers en versterkers. dat werk.
Hebben we in Brussel ook, te Elsene: Le Gramophone.

Foto's: https://www.google.com/maps/uv?hl=nl&pb ... E3oECBMQBg

(op Google Maps is de winkel gesloten).

Prachting winkeltje, vooral als je weet wat je nodig hebt.
Plaats reactie