Plek genoeg!
100 stuks 9610’s
100 stuks 150’s
100 stuks 044’s
100 stuks 244’s
240’s en Schottky bruggen nog onderweg, we hebben iets te matchen van de winter
Moderator: Beheerdersteam
Ja en nee, de accuracy is +/-20mV, terwijl je fets matcht op iets van 0,01mV, de drain current is 2,5mA terwijl je ze wil testen op de bias die je ze mee gaat geven in de versterker...dre schreef:Heb je wat aan een Peak Atlas DCA55?
Het schakelingetje, wat ik even terug voorstelde, doet 't net andersom.Pjotr schreef:Mwah, voor de uitgangsfets match je op gelijke stroom bij een gelijke V_gs. Daarbij is V_gs het uitgangspunt en de stroom het resultaat. Als je ze matched op 10% gelijk stroom bij dezelfde V_gs zit je prima.
Misschien wel makkelijk maar het is niet de bedoeling bij de vermogensfets aan de uitgang.Ah!buis schreef:Het schakelingetje, wat ik even terug voorstelde, doet 't net andersom.Pjotr schreef:Mwah, voor de uitgangsfets match je op gelijke stroom bij een gelijke V_gs. Daarbij is V_gs het uitgangspunt en de stroom het resultaat. Als je ze matched op 10% gelijk stroom bij dezelfde V_gs zit je prima.
Het verplicht de fet tot een stroom,te kiezen gelijk aan die in de versterker, en dan kun je de bijbehorende Vgs aflezen.Wel zo makkelijk![]()
Anne
HoezoPjotr schreef:Misschien wel makkelijk maar het is niet de bedoeling bij de vermogensfets aan de uitgang.Ah!buis schreef:Het schakelingetje, wat ik even terug voorstelde, doet 't net andersom.
Het verplicht de fet tot een stroom,te kiezen gelijk aan die in de versterker, en dan kun je de bijbehorende Vgs aflezen.Wel zo makkelijk![]()
Anne
Even de datasheet erbij;ray5150 schreef:Dat zijn een paar beste blokjes, ja.
M'n vriendin zegt altijd al dat ik niet kan zoeken..ray5150 schreef: