En hier is mijn eerste opzetje voor de Hypex.
Ik heb de NCore's een beetje onder een hoek staan. Hierdoor kunnen de voedingsdraden mooi weglopen en zullen ze niet gaan inteferreren met de signaalkabels.
De zwarte draaden die je ziet lopen eindigen op de kast precies daar boven bij de Buffalo de XLR's komen te zitten met de huidige opstelling.
Het is een Twisted Pair Shielded kabel waarvan alleen de eerste 1,5 cm niet ommanteld ligt... Dat gele draadje daar zit de shielding aan. Ook loopt er nog een dun zwart draatje voor een extra ground. Ik zal even moeten kijken wat ik daar mee ga doen.
Die gouden schroefjes zijn voor de aansluitingen van de speaker terminals.
Op deze manier zitten deze op gelijke afstand van de rand aan de zijkanten.
Ik denk dat ik die linker nog iets meer naar links doorschuif. Daardoor wordt het geheel wel wat A-symmetrisch maar dat moet toch niet zo veel uitmaken?
Achter de power inlet moet er zo voldoende ruimte zijn voor het printcirquit van de schakelaar hoop ik. Ik ben wel benieuwd naar de afmetingen en opstelling daarvan. Eventueel kan de linker SMPS nog wat naar rechts.
Het liefst had ik de XLR interlinks aan de binnenkant gehad en de speakr terminals aan de buitenkant want nu moeten ze elkaar alsnog aan de buitenkant gaan kruisen. Maar gezien de aansluitpunten op de NCore op deze manier geplaatst zitten en de opzet zoals de BIII nu is, kan het denk ik niet anders...
Ik lees in de beschrijving ook dat de NC400 zeer gevoelig is voor EMI. Ik denk dat ik er daarom nog wat schotjes in ga maken van MU-metaal.