Tja, een discussie. kijk, ik heb de Elektuur altijd als hobbyblad gezien en ben er ook vele jaren op geaboneerd geweest. Ik denk dat de inhoud van het blad, ook nog al bepaald wordt door redacteuren en hun interesse in de één of andere hobby richting. Ook in vroeger dagen waren er specials met audio projecten die ik erg leuk vond en de versterkers die werden gepubliceerd waren meestal beter dan menige fabrieksversie.
Dat ik niet meer een abonnement heb, is ook een beetje omdat op een gegeven moment het vooral over computer componenten en bijbehorende toestanden ging en me dat nou weer niet interesseerde. Audio was een beetje ver weg. Ondanks dat, nog steeds een prima hobbyblad waarvan we er in Nederland niet te veel hebben.
En ja, de specials van nu. Hardstikke leuk toch dat er artikelen in worden geschreven door hobbygenoten die je kent van de forums en soms zelfs persoonlijk. Als ik zoiets zou kunnen en werd uitgenodigd daarvoor, zou ik mij zeer vereerd voelen. En ervoor worden betaald? Nou, een vergoeding voor als je er veel kosten voor moet maken, Maar die eeuwige roem is ook wel wat....
Dus Elektuur en hobbygenoten, ga zo voort.