de HEZB op Zondag 19/8
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
dat is toch een compliment aan jezelf hoorCarloPJB schreef:Leuke foto`s ook![]()
Onderstaande foto geeft goed de ambiance weer.
vlnr:
Marc Heijligers
Merijn (Porcino)
John Eekels
Guido Tent
Bart (b_force)
Ruud
Rob Dingen
Jan (Wowly)
Rolph Smulders
Ed (asterduc)
Op de achtergrond:
Yves 2
Stef (St_Amati)
Staan niet mee op deze foto:
Guido (Gydotron)
Carlo (CarloPJB)
Yves Ariel
Ook ik wil Ed en familie heel hartelijk bedanken! Ik heb een heerlijke BBQ gehad, de steaks waren moorddadig lekker (2e ronde was de Blonde Aquitaine toch?). Ik ben bijna van mijn geloof af gevallen wat vis betreft :$.
Daarnaast heb ik genoten van de gesprekken met Guido T, Rolph, Marc (heerlijke wijn!), Rob (bedankt voor het zetje richting buizen), B_Force (over alles en nogwat) en egenlijk verder iedereen!
Ik heb wel moeten beloven dat ik volgend jaar de Sate met pindasaus verzorg, maar dat hebben we er graag voor over
Daarnaast heb ik genoten van de gesprekken met Guido T, Rolph, Marc (heerlijke wijn!), Rob (bedankt voor het zetje richting buizen), B_Force (over alles en nogwat) en egenlijk verder iedereen!
Ik heb wel moeten beloven dat ik volgend jaar de Sate met pindasaus verzorg, maar dat hebben we er graag voor over
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
- Jasper Joppe Geers
- Berichten: 799
- Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
- Locatie: Schijndel
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Leuk hoor Bart, daar gaat mijn reputatie!b_force schreef:Ook nog Ed even geholpen, want hij is niet echt een wonder met computers![]()
hoezo ondanks het weer?Jasper Joppe Geers schreef:Ziet er bijzonder gezellig uit! Ondanks het weer een zeer warme aangelegenheid denk ik zo!!
de zon scheen lekker hoor, kijk maar naar de schaduw van de tuinstoelen, onze eigenste B_force Bart rondhuppelend in de zon met zomers tenue en Porcino Merijn verschuild in de schaduw.
- Jasper Joppe Geers
- Berichten: 799
- Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
- Locatie: Schijndel
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Dat komt door de budgetten Jan.Wowly schreef:Een schril contrast:
De sponsoring van het ZBA is veel efficienter dan die van het HT forum.
HTers besteden veel meer geld aan allerlei kabeltjes, die maken ZBAers natuurlijk zelf! Daardoor moeten HTers water drinken bij hun kroket. ZBAers met het uitgespaarde geld daarentegen eten Cote a l' Os en drinken daar een zalig wijntje bij.
Het is gewoon een kwestie waar je meeste belang aan hecht.
En uiteindelijk is iedereen toch tevreden met zijn keuze. Dat zie je gewoon op de fotos
-
marc.heijligers
- Berichten: 342
- Lid geworden op: vr 16 sep 2005, 13:54
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Prioriteiten Hans, prioriteiten.Hans Nootdorp schreef:Ik heb haast spijt dat ik op de dag van de BBQ op vakantie was. Zo te zien was het beregezellig en lekker (niet alleen het vlees...). Erg leuk initiatief Ed!
Maar volgend jaar komt ie terug hoor. Dus eerst even de HEZB 2008 datum afwachten en dan pas vacantie boeken!
Groeten,
Ed.
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
We hadden het fijn gevonden als je erbij was geweest Jeroen.jeroen_d schreef:Dat zit er voor mij voorlopig niet in met schoolgaande kinderen. Jammer dat ik er niet bij kon zijn, ziet eruit als een zeer geslaagd feestje! Hopelijk voor mij zit je volgend jaar met je planning net wat anders.
Met zoveel grote namen was het meer een soort Networking party!
Wat de datum voor volgend jaar betreft heb ik mij enkele bedenkingen gemaakt.
In Mei ben ik bijna constant in het buitenland. Dus dat is uitgesloten.
Juni stuit op protest van mijn vrouw. Dit heeft te doen met haar loopbaan, zij is onderwijzeres en zit dan met examen en jaarafsluiting. Aangezien zij actief deel uitmaakt van de HEZB organisatie is Juni dan ook uitgesloten.
Juli is mijn favoriete vacantiemaand en onder normale omstandigheden zitten wij dan in Rosas.
Augustus is een maand met weinig drukte en weinig gebeurtenissen en lijkt van onze kant dan ook de beste keuze.
September is het startschot voor werk en school. Voor ons zijn de organisatiemogelijkheden dan voorbij.
Voorlopige conclusie voor de HEZB 2008 is dan ook Augustus.
Groeten,
Ed.

