de HEZB op Zondag 19/8

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gydotron
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 104
Lid geworden op: wo 15 sep 2004, 13:53

Bericht door Gydotron »

Ed en Veerle,

Bedankt voor de leuke dag! 't Was wreed gezellig.

Grtn Katrien en Guido
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »


hierbij link naar de fotos


http://picasaweb.google.nl/collier6/HEZ ... 3110071906

Veel plezier
Ed.
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door CarloPJB »

Hier ook net thuisgekomen.

Zeer bedankt voor alle gastvrijheid in Uw nederige stulpje....... :wink:

Erg geslaagde dag met zeer leuke mensen.

Leuke foto`s ook :wink: :lol:
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

CarloPJB schreef:
Leuke foto`s ook :wink: :lol:
dat is toch een compliment aan jezelf hoor :lol:

Onderstaande foto geeft goed de ambiance weer.

vlnr:
Marc Heijligers
Merijn (Porcino)
John Eekels
Guido Tent
Bart (b_force)
Ruud
Rob Dingen
Jan (Wowly)
Rolph Smulders
Ed (asterduc)

Op de achtergrond:
Yves 2
Stef (St_Amati)

Staan niet mee op deze foto:
Guido (Gydotron)
Carlo (CarloPJB)
Yves Ariel
Bijlagen
HEZB [1280x768].jpg
HEZB2 [1280x768].jpg
Gebruikersavatar
Porcino
Berichten: 699
Lid geworden op: zo 19 feb 2006, 10:54
Locatie: Arnhem

Bericht door Porcino »

Ook ik wil Ed en familie heel hartelijk bedanken! Ik heb een heerlijke BBQ gehad, de steaks waren moorddadig lekker (2e ronde was de Blonde Aquitaine toch?). Ik ben bijna van mijn geloof af gevallen wat vis betreft :$.

Daarnaast heb ik genoten van de gesprekken met Guido T, Rolph, Marc (heerlijke wijn!), Rob (bedankt voor het zetje richting buizen), B_Force (over alles en nogwat) en egenlijk verder iedereen!

Ik heb wel moeten beloven dat ik volgend jaar de Sate met pindasaus verzorg, maar dat hebben we er graag voor over ;)
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Merijn,

jij ook zeer bedankt voor de hulp bij de opbouw, de lekkere dingen die je mee had gebracht, enz...

Ed.
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Leuke foto's. Met wat er op tafel voorbij komt, denk ik, dat ik niet naar huis zou zijn gereden maar in een hotelletje zou zijn gaan maffen... :wink:
Gebruikersavatar
anonamemouse
Berichten: 1991
Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"

Bericht door anonamemouse »

helaas zaten lowlands en norah jones in de weg (moest op beide wat werkzaamheden verrichten), maar ik heb een beetje het gevoel dat ik een beregezellige dag heb gemist...
volgende keer ben ik ook van de partij!
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Bericht door audiomanics »

ziet er erg gezellig uit...

Kees
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Ik vond het ook weer eens gezellig, over van alles en nog at gepraat en een hoop gelachen.

Ook nog Ed even geholpen, want hij is niet echt een wonder met computers :P

Volgende keer ben ik er ook weer bij :)
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

audiomanics schreef:
ziet er erg gezellig uit...

Kees
het voelde ook gezellig aan, rook ook lekker, ... en we hadden zelfs zon! en maar een heel heel klein beetje regen!

We hebben jouw naam trouwens op de tafel gegooid.
Op één of andere manier maakte je er dan wel deel van uit.

Groeten,
Ed.
Gebruikersavatar
Jasper Joppe Geers
Berichten: 799
Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
Locatie: Schijndel

Bericht door Jasper Joppe Geers »

Ziet er bijzonder gezellig uit! Ondanks het weer een zeer warme aangelegenheid denk ik zo!! :wink:
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

b_force schreef:
Ook nog Ed even geholpen, want hij is niet echt een wonder met computers :P
Leuk hoor Bart, daar gaat mijn reputatie!
Jasper Joppe Geers schreef:
Ziet er bijzonder gezellig uit! Ondanks het weer een zeer warme aangelegenheid denk ik zo!! :wink:
hoezo ondanks het weer?
de zon scheen lekker hoor, kijk maar naar de schaduw van de tuinstoelen, onze eigenste B_force Bart rondhuppelend in de zon met zomers tenue en Porcino Merijn verschuild in de schaduw.
Bijlagen
HEZBbartMerijn [800x600].jpg
Gebruikersavatar
Jasper Joppe Geers
Berichten: 799
Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
Locatie: Schijndel

Bericht door Jasper Joppe Geers »

Ah, dan heb ik me vergist denk ik.. Maar liep Bart nou IN het zonnetje, of WAS Bart het zonnetje?.. :)
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Een schril contrast:

Afbeelding
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Wowly schreef:
Een schril contrast:
Dat komt door de budgetten Jan.
De sponsoring van het ZBA is veel efficienter dan die van het HT forum.

HTers besteden veel meer geld aan allerlei kabeltjes, die maken ZBAers natuurlijk zelf! Daardoor moeten HTers water drinken bij hun kroket. ZBAers met het uitgespaarde geld daarentegen eten Cote a l' Os en drinken daar een zalig wijntje bij.

Het is gewoon een kwestie waar je meeste belang aan hecht.
En uiteindelijk is iedereen toch tevreden met zijn keuze. Dat zie je gewoon op de fotos :lol:
Bijlagen
HT_ZBA.jpg
Gebruikersavatar
Porcino
Berichten: 699
Lid geworden op: zo 19 feb 2006, 10:54
Locatie: Arnhem

Bericht door Porcino »

*gniffel* :lol:
marc.heijligers
Berichten: 342
Lid geworden op: vr 16 sep 2005, 13:54

Bericht door marc.heijligers »

asterduc schreef:
En uiteindelijk is iedereen toch tevreden met zijn keuze. Dat zie je gewoon op de fotos
Toch lijkt de BBQ bij het htforum wat meer te kleuren, en is de HEZB wat neutraler van klank-kleur?

Marc :D
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Bericht door Walt »

Dat ziet er inderdaad erg gezellig en geslaagd uit. Normaal ben ik niet zo van dit soort dingen maar als ik dit zo zie ga ik volgend jaar zeker ook proberen van de partij te zijn. Liefst dan wel op zaterdag, dan kunnen we zondag uitbrakken :D

Groeten Walter
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Uitbrakken ? haha dat viel wel mee hoor :p
Ik ben wel erger gewend (als door gewinterde student :P )

vond het nog redelijk kalmpljes in dat opzicht :)

En Ed, sja Reputatie, je moet doen waar je goed in bent :P
Ik rust niet eerder voordat iets werkt :)

(soms een slechte eigenschap)
Gebruikersavatar
Hans Nootdorp
Berichten: 2036
Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
Locatie: Nootdorp

Bericht door Hans Nootdorp »

Ik heb haast spijt dat ik op de dag van de BBQ op vakantie was. Zo te zien was het beregezellig en lekker (niet alleen het vlees...). Erg leuk initiatief Ed!
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Hans Nootdorp schreef:
Ik heb haast spijt dat ik op de dag van de BBQ op vakantie was. Zo te zien was het beregezellig en lekker (niet alleen het vlees...). Erg leuk initiatief Ed!
Prioriteiten Hans, prioriteiten.

Maar volgend jaar komt ie terug hoor. Dus eerst even de HEZB 2008 datum afwachten en dan pas vacantie boeken! :lol:

Groeten,
Ed.
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Bericht door jeroen_d »

Dat zit er voor mij voorlopig niet in met schoolgaande kinderen. Jammer dat ik er niet bij kon zijn, ziet eruit als een zeer geslaagd feestje! Hopelijk voor mij zit je volgend jaar met je planning net wat anders.
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

jeroen_d schreef:
Dat zit er voor mij voorlopig niet in met schoolgaande kinderen. Jammer dat ik er niet bij kon zijn, ziet eruit als een zeer geslaagd feestje! Hopelijk voor mij zit je volgend jaar met je planning net wat anders.
We hadden het fijn gevonden als je erbij was geweest Jeroen.
Met zoveel grote namen was het meer een soort Networking party!

Wat de datum voor volgend jaar betreft heb ik mij enkele bedenkingen gemaakt.

In Mei ben ik bijna constant in het buitenland. Dus dat is uitgesloten.

Juni stuit op protest van mijn vrouw. Dit heeft te doen met haar loopbaan, zij is onderwijzeres en zit dan met examen en jaarafsluiting. Aangezien zij actief deel uitmaakt van de HEZB organisatie is Juni dan ook uitgesloten.

Juli is mijn favoriete vacantiemaand en onder normale omstandigheden zitten wij dan in Rosas.

Augustus is een maand met weinig drukte en weinig gebeurtenissen en lijkt van onze kant dan ook de beste keuze.

September is het startschot voor werk en school. Voor ons zijn de organisatiemogelijkheden dan voorbij.

Voorlopige conclusie voor de HEZB 2008 is dan ook Augustus.

Groeten,
Ed.
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

de datum voor de volgende HEZB staat vast.

http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=6328
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”