de HEZB op Zondag 19/8

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

de HEZB op Zondag 19/8

Bericht door asterduc »

.
en dat staat voor High End Zelfbouwaudio Barbeque!

in het teken staan het gezellig samenkomen van vrienden met een gemeenschappelijke hobby, namelijk het genieten van muziek en het bouwen van audioapparatuur.

Wanneer:
zondag 19 augustus

Begin: 16.00 uur
(wie vroeger komt is een vrijwilliger die mee alles gaat klaarzetten)

Einde: 20.00 uur
(wie later blijft is dus ook vrijwilliger om de boel terug op te kuisen)

Waar: in Schilde, België, bij Antwerpen. Dat is 50 km van Breda, Bergen op Zoom, en 70 km van Eindhoven, Hasselt, Gent, Brussel, Terneuzen).

Accomodatie: tent, tafels, stoelen, parkeerplaats, achtergrondmuziek, toilet, houtskool, borden glazen en bestek.

Eten: ik stel voor dat we enkele Barbeque's uitzetten en dat iedereen wat mee brengt. Het 'Amerikaans systeem' volgens Carlo, HenkJan zegt "dutch treat'. Ik noem dat 'gunstig'.

Drank: verfrissende drank is voorzien. Je favoriete wijn en andere exotische dranken zul je zelf moeten meebrengen.

Wie: natuurlijk is iedere zelfbouwer uitgenodigd, inclusief partner!

Reservering: graag zo snel mogelijk, zodat we de nodige voorzieningen kunnen inschatten

Vrijwilligers: zijn natuurlijk welkom

Ed.

--- edit --- passende cartoon erbij. Met dank aan Jasper!
Bijlagen
BBQ.jpg
Laatst gewijzigd door asterduc op zo 12 aug 2007, 23:57, 10 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

jeetje, tof man, ik wil zeker van de partij zijn :D

Moet even kijken hoe ik daar heen ga komen, hoewel ik misschien wel gelijk door kan gaan naar mijn vader (die heeft een vakantie huisje in de Ardenne, bij Filly )
Gebruikersavatar
voodooless
Berichten: 4775
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door voodooless »

Super gaaf initiatief ed! Ik neem aan dat je mega TL subwoofer ook van de partij is :lol:

Helaas weet ik nu al dat ik al die weekeinden bezet ben. Hoop toch dat het een mooi feest gaat worden!
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door CarloPJB »

Zal snel mijn agenda raadplegen !


Super idee,Ed :D
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Heel erg goed idee ed!

Ik ga zekers proberen te komen, als het ff kan met mijn vriendin! Wel nog ff overleggen welke datum natuurlijk

Jan
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

mooi initiatief Ed!

als het bij die 1e 3 weekeinden in augustus blijft, dan kan ik er alleen "in spirit" bij zijn, ik zit dan namelijk een paar duizend km noordelijker...
Gebruikersavatar
Hans Nootdorp
Berichten: 2036
Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
Locatie: Nootdorp

Bericht door Hans Nootdorp »

Top Ed!
In principe willen Ineke en ik graag wederom naar Schilde komen; zou onze 2e culinaire ervaring daar worden. De HEZB-BBQ zal misschien zelfs nog wel de gezelligheid en kwaliteit van "'t Stout Kieken" overtreffen. Alhoewel de gastvrouw aldaar ook zeeer charmant was. Wordt vast een "close finish" :) Als ik jou was zou ik geen risico nemen en alles in de strijd gooien. :wink: :)
Echter, wij gaan 4 t/m 26 augustus op vakantie.... :?
Misschien als het de 26e wordt dat we dan dagje eerder terug kunnen komen. (zouden we dan eignelijk wel verplicht zijn...)
Maar weet je; zondag 2 september schijnt het ontzettend mooi weer ter worden...... :wink:
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

how how, nog nooit zo snel zoveel replies gezien op één enkele mail.
Leuk dit enthousiasme te ervaren.
b_force schreef:
Moet even kijken hoe ik daar heen ga komen
zij die van ver komen kunnen natuurlijk car poolen of de trein nemen.
Gewoon tot Antwerpen centraal en daar met de bus naar Schilde. Die stopt op 100 meter van de deur.

eventueel kunnen we ook wel een shuttle busje regelen, mijn zwager doet dat met plezier. Vanaf het treinstation in Antwerpen wel te verstaan! ... niet vanuit Groningen of zo :lol:
voodooless schreef:
Super gaaf initiatief ed! Ik neem aan dat je mega TL subwoofer ook van de partij is :lol:

Helaas weet ik nu al dat ik al die weekeinden bezet ben. Hoop toch dat het een mooi feest gaat worden
Subwoofer: deal, die maak ik terug klaar!

Weekenden bezet? is toch een kwestie van prioriteiten, of niet soms!!
Henkjan schreef:
mooi initiatief Ed!

als het bij die 1e 3 weekeinden in augustus blijft, dan kan ik er alleen "in spirit" bij zijn
Hans Nootdorp schreef:
wij gaan 4 t/m 26 augustus op vakantie.... :?
Misschien als het de 26e wordt dat we dan dagje eerder terug kunnen komen.
Op 26 hebben we familiefeest bij de grootouders. Dat gaat voor mij niet lukken. Daarna moeten zowel ik als mijn vrouw weer terug hard aan het werk. Sorry.
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

2 voorkeursdagen bieden zich aan:

Zondag 12/08

Zondag 19/08
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven

Bericht door Bart_M »

Leuk idee Ed, ik ga kijken of ik erbij kan zijn.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

asterduc schreef:
2 voorkeursdagen bieden zich aan:

Zondag 12/08

Zondag 19/08
Ik zal ook even kijken.
Zet het fftjes in je begin post (maybe ook een poll ?) Dan is het wat duidelijker :)
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

De datum is geprikt.

zondag 19 augustus

Begin: 16.00 uur
(wie vroeger komt is een vrijwilliger die mee alles gaat klaarzetten)

Einde: 20.00 uur
(wie later blijft is dus ook vrijwilliger om de boel terug op te kuisen)

Nogmaals: iedere Audio DIY'er is welkom en partners kunnen graag meekomen.

Gelieve te melden als je mee van de partij wil zijn zodat ik ongeveer een idee heb van het aantal bezoekers.

Ed.
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door CarloPJB »

Dan bij deze meld ik me aan als vrijwilligger , bezoeker en nogmaals vrijwilliger :wink:
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Zoals ik vanmorgen reeds aan een forumlid zei, het is mijn bedoeling om gewoon een leuke namiddag te hebben met mensen die dezelfde hobby delen, nml het bouwen van Audioapparatuur. Echter ditmaal zonder luistersessies e.d., zodat we de tijd kunnen nemen om aangenaam te genieten (hopelijk ook van het mooie weer) en kennis met elkaar te maken. De partners kunnen dit eveneens meemaken zonder dat ze STIL moeten zijn en naar de muziek MOETEN luisteren, dat maakt dat we ons allemaal wat meer als een familie gaan voelen. Misschien dat dit kan bijdragen tot betere sfeer op het forum.

Ik probeer zoals aanvankelijk aangegeven, zoveel mogelijk te organiseren wat accomodatie betreft, maar hoop daar niet alleen voor te staan. Een financiele bijdrage is echter NIET gevraagd.

Ed.
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

CarloPJB schreef:
Dan bij deze meld ik me aan als vrijwilligger , bezoeker en nogmaals vrijwilliger :wink:
mooi Carlo,

ik stel voor dat we de telling als een telspel opstellen.

Telkens er iemand bijkomt verhoogd die zelf het getal

De start is gegeven

Carlo (kom jij alleen of met 2?), Robbiedobbie (2), Ikzelf (2)

dat maakt 5
Gebruikersavatar
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Berichten: 1810
Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
Contacteer:

Bericht door Geenius »

Hoi Ed,

Leuk initiatief! Maar helaas hebben wij dat weekend al afspraken staan (waaronder een BBQ met onze straat overigens).
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Geenius schreef:
Hoi Ed,

Leuk initiatief! Maar helaas hebben wij dat weekend al afspraken staan (waaronder een BBQ met onze straat overigens).
dan houden we hem toch gewoon bij jullie op straat 8)

hoedanook, bedankt voor je interesse Tony en reserveer misschien alvast HEZB 2008 ergens volgende zomer!

Ed.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Jeetje, op een bepaalde manier heb ik het toch nog druk gekregen deze vakantie :P

(vet veel aan het verbouwen, klussen, schilderen bij mijn moeder)

Volgende week (12 augustus) nog een verjaardag.

Opzich wil ik nog best langs komen, maar dan moet ik eventjes wat gaan regelen en bellen, want ik kan het op dit moment niet zeker zeggen.



(en is meerijden mogelijk of niet ? Desnoods spreken we op een station oid af)
Gebruikersavatar
Hans Nootdorp
Berichten: 2036
Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
Locatie: Nootdorp

Bericht door Hans Nootdorp »

Geenius schreef:
Hoi Ed,

Leuk initiatief! Maar helaas hebben wij dat weekend al afspraken staan (waaronder een BBQ met onze straat overigens).
Paling op de BBQ? Is weer eens wat anders...
Gebruikersavatar
Porcino
Berichten: 699
Lid geworden op: zo 19 feb 2006, 10:54
Locatie: Arnhem

Bericht door Porcino »

Hoi Ed,

Wat een leuk initiatief! Ik ga proberen ook te komen. Het zal een mooi eindje rijden worden, maar dat mag de pret niet drukken ;)

Wijn kan ik wel verzorgen, heb nog een paar lekkere flessen Terre de Mejanelle van Pierre Clavel...
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

b_force schreef:
is meerijden mogelijk of niet ? Desnoods spreken we op een station oid af)
Bart,

Schipluiden, da's bij Den Haag, Rotterdam.
Komt er iemand daar vandaan?

Carlo zit iets onder de rand van Rotterdam, misschien dat je met hem iets kunt afstemmen, maar dan moet je wel mee opbouwen en afbouwen :lol:
Het kan ook zijn dat Carlo met de motorfiets komt, dan wordt het iets moeilijker met 2 op zo'n Superbike!

Als je met de trein tot Berchem station (Antwerpen) komt, zorg ik wel voor een shuttle naar Schilde.
Porcino schreef:
Hoi Ed,
Wat een leuk initiatief! Ik ga proberen ook te komen. Het zal een mooi eindje rijden worden, maar dat mag de pret niet drukken ;)
jep, zo is dat. Voor een uitermate goede steak rij ik soms naar Koblenz 8)
Arnhem, ik weet niet wie daar nog zit. Zover ik weet komen de meeste vanuit richting Eindhoven.

---edit--- Misschien dat Steven FinLux plannen heeft om te komen, die zit daar bij jou in de buurt,, dan kan ie gelijk een setje HiVi's meebrengen :lol:

Ed.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ik kom ook!!

Dat maakt numero : 6

Ik ga vanuit budel, maar als er iemand vanuit eindhoven gaat dan kan ie meerijden/poolen

Jan
Gebruikersavatar
Porcino
Berichten: 699
Lid geworden op: zo 19 feb 2006, 10:54
Locatie: Arnhem

Bericht door Porcino »

asterduc schreef:
Porcino schreef:
Hoi Ed,
Wat een leuk initiatief! Ik ga proberen ook te komen. Het zal een mooi eindje rijden worden, maar dat mag de pret niet drukken ;)
jep, zo is dat. Voor een uitermate goede steak rij ik soms naar Koblenz 8)
Arnhem, ik weet niet wie daar nog zit. Zover ik weet komen de meeste vanuit richting Eindhoven.

---edit--- Misschien dat Steven FinLux plannen heeft om te komen, die zit daar bij jou in de buurt,, dan kan ie gelijk een setje HiVi's meebrengen :lol:

Ed.
Hoi Ed (en Steven ook ;) ) Jahoor, das geen enkel probleem Wie mee wil rijden vanuit Arnhem (of omgeving) laat maar weten,ik heb nog 3 stoelen over :)
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Bericht door rho »

Zoals het er nu naar uitziet is dat weekend nog vrij. Dus dan heb ik ook best wel veel zin om af te komen naar Schilde!

De kans bestaat dat er iets tussen komt dat ik echt niet wil missen, maar voorlopig ziet het er niet naar uit dat dat juist op de 19de zal zijn.

Je mag mij er dus bij tellen. :D
Moest het dan toch niet lukken meld ik dat zo spoedig mogelijk.

We zitten dus op 7
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Tof jongens, er begint wat beweging in te komen.

Aan alle anderen die verwachten te komen, geef dit aub aan in de telling zodat ik de nodige voorzieningen tijdig kan voorbereiden.

Bedankt.

Ed.
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”