de HEZB op Zondag 19/8
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Ik ben trouwens nog wel voor wat worstjes en kippen pootjes oid.
Ik zag dat er nog geen (stok)bood was, zou ik dat dan maar meenemen? Dan heb ik ook het gevoel dat ik iets bij draag
Ik zou alleen niet weten hoeveel dit moet zijn. Aangezien ik enkel een weekend tas grootte iets mee kan nemen, zou dat max 8 stokbrooden worden denk ik.
(afbak broden ook goed ?)
En anders wordt het iets anders.
Ik las ook dat er nog kroppen sla nodig zijn ?
Fruit wordt misschien lastig om voor zoveel man te maken, hoewel ik er gek op ben (meer dan groenten iig
).
23 man, dan heb je heel wat appels, bananen, aardbeien, rozijnen, sinaasappelen etc voor nodig.
Witlof kan er ook nog bij, is ook erg lekker er door.
Ik zie het wel wat nog gewenst is
(ik denk dat ik mijn kartonnen openbaffeltjes B3S ook maar mee neem Ed, ik weet niet of je vragen daar over gingen, maar tis sowieso leuk om fftjes wat feed-back te hebben
)
Ik zag dat er nog geen (stok)bood was, zou ik dat dan maar meenemen? Dan heb ik ook het gevoel dat ik iets bij draag
Ik zou alleen niet weten hoeveel dit moet zijn. Aangezien ik enkel een weekend tas grootte iets mee kan nemen, zou dat max 8 stokbrooden worden denk ik.
(afbak broden ook goed ?)
En anders wordt het iets anders.
Ik las ook dat er nog kroppen sla nodig zijn ?
Fruit wordt misschien lastig om voor zoveel man te maken, hoewel ik er gek op ben (meer dan groenten iig
23 man, dan heb je heel wat appels, bananen, aardbeien, rozijnen, sinaasappelen etc voor nodig.
Witlof kan er ook nog bij, is ook erg lekker er door.
Ik zie het wel wat nog gewenst is
(ik denk dat ik mijn kartonnen openbaffeltjes B3S ook maar mee neem Ed, ik weet niet of je vragen daar over gingen, maar tis sowieso leuk om fftjes wat feed-back te hebben
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Ook goed, dan begrijp ik bij deze dat ik niets aan etenswaren mee hoef te nemen.asterduc schreef:Bart,b_force schreef:Overigens wil ik wel nog weten wat ik mee moet nemen, want ik ga ove reen uurtje boodschappen doen
maak je er niet druk in joh,
zorg gewoon dat je er zelf bij bent en dat je wat tijd hebt om mijn dipool systeem uit te werken, dan zorg ik wel voor de rest.
prima
Momenteel zit ik nog bij m'n vriendin, vanavond terug om even wat spulletje te halen.
Neem ik mijn mini dipoletjes ook wel mee
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
hij is er, de Blonde Aquitaine Cote à L'os, 900 gram zuiver hormonenvrij vlees, rechtstreeks van de Fokkerij.
Ik heb de foto wat schuin genomen dan toont ie wat kleiner
12 stuks zijn er voorzien.
Daarbij nog 2,5 kg spare ribs en 5 meter worst.
Zij die niet hebben gereserveerd kunnen alvast beginnen te stressen
!!
Ed.
Ik heb de foto wat schuin genomen dan toont ie wat kleiner
12 stuks zijn er voorzien.
Daarbij nog 2,5 kg spare ribs en 5 meter worst.
Zij die niet hebben gereserveerd kunnen alvast beginnen te stressen
Ed.
Jep, dat klopt : als ik dit lees dan begin ik al spontaan te kwijlen.asterduc schreef:hij is er, de Blonde Aquitaine Cote à L'os, 900 gram zuiver hormonenvrij vlees, rechtstreeks van de Fokkerij.
Ik heb de foto wat schuin genomen dan toont ie wat kleiner![]()
12 stuks zijn er voorzien.
Daarbij nog 2,5 kg spare ribs en 5 meter worst.
Zij die niet hebben gereserveerd kunnen alvast beginnen te stressen!!
Ed.
Waarom ben ik zo'n vleesliefhebber ? Waarom ?
Nou, veel plezier en thx voor de minuut stilte
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Hey Merijn,Porcino schreef:pff weekje geen internet en dan mis je de koe
In de wijn is voorzien, ik neem een verzameling mee. Had te weinig van een soort. Daarnaast nog 1 kilo Zweedse havenkreeftjes en evt een gerookte Zweedse zalmforel (eigen import)
Bart, moet je nog meerijden?
dat is leuk om horen.
Ik heb net update II rondgestuurd naar de deelnemers, je kreeften en zalmforel staan er niet bij vermeld, maar we zien ze graag tegemoet.
Ed.
- Jan-Willem
- Berichten: 650
- Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
- Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
- Contacteer:
-
marc.heijligers
- Berichten: 342
- Lid geworden op: vr 16 sep 2005, 13:54
Ja, ook net terug....Ik had al verwacht zelfs foto's te zien alhier
Het was heel erg gezellig, smakelijk, grappig, relaxed genieten vanavond. Weer wat bijzondere mensen leren kennen alsmede gezichten gevonden bij enkelen die ik graag eens IRL had willen tegenkomen.
Ben bijzonder onder de indruk van Ed en zéér zekers zijn vrouw en dochters hun gastvrijheid. Buitengewoon fraai huis (die traptreden....ze leken wel als nieuw!!
) en heerlijke kapiteinen op de BBQ.
Weer een paar personen (opnieuw) gezien die lekker eigen zijn en daarom bijzonder leuk. Echt een verrijking.
Oja, en mijn grote HELD gezien, de ontwerper van mijn eigen droomluidspreker welke op mijn vraag of ie zijn handtekening wilde zetten op mijn speakers doodleuk zei dat ik dat zelf maar moest doen... "JIJ hebt ze toch gebouwd?"
Kijk op zo'n manier is zo'n avond zo voorbij! (hé, is het al over 10-en???)
Tot volgend jaar!!!!
Jan
Het was heel erg gezellig, smakelijk, grappig, relaxed genieten vanavond. Weer wat bijzondere mensen leren kennen alsmede gezichten gevonden bij enkelen die ik graag eens IRL had willen tegenkomen.
Ben bijzonder onder de indruk van Ed en zéér zekers zijn vrouw en dochters hun gastvrijheid. Buitengewoon fraai huis (die traptreden....ze leken wel als nieuw!!
Weer een paar personen (opnieuw) gezien die lekker eigen zijn en daarom bijzonder leuk. Echt een verrijking.
Oja, en mijn grote HELD gezien, de ontwerper van mijn eigen droomluidspreker welke op mijn vraag of ie zijn handtekening wilde zetten op mijn speakers doodleuk zei dat ik dat zelf maar moest doen... "JIJ hebt ze toch gebouwd?"
Kijk op zo'n manier is zo'n avond zo voorbij! (hé, is het al over 10-en???)
Tot volgend jaar!!!!
Jan
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Jongens,
bedankt voor jullie komst. Zonder jullie was het feest niet wat het is geworden.
Deze dag was voor mij zeker een hoogtepunt.
Zulke grote namen in me eigen tuin, dat is een eer.
Een dag om niet te vergeten en vooral, om volgend jaar over te doen.
De fotos komen er zo aan. Ben nog wat gesensureerde pics eruit aan het halen.
Ed.
bedankt voor jullie komst. Zonder jullie was het feest niet wat het is geworden.
Deze dag was voor mij zeker een hoogtepunt.
Zulke grote namen in me eigen tuin, dat is een eer.
Een dag om niet te vergeten en vooral, om volgend jaar over te doen.
De fotos komen er zo aan. Ben nog wat gesensureerde pics eruit aan het halen.
Ed.
