de HEZB op Zondag 19/8

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

We zullen een minuutje stilte houden en het glas heffen :P
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Ik ben trouwens nog wel voor wat worstjes en kippen pootjes oid.

Ik zag dat er nog geen (stok)bood was, zou ik dat dan maar meenemen? Dan heb ik ook het gevoel dat ik iets bij draag :P

Ik zou alleen niet weten hoeveel dit moet zijn. Aangezien ik enkel een weekend tas grootte iets mee kan nemen, zou dat max 8 stokbrooden worden denk ik.
(afbak broden ook goed ?)

En anders wordt het iets anders.

Ik las ook dat er nog kroppen sla nodig zijn ?

Fruit wordt misschien lastig om voor zoveel man te maken, hoewel ik er gek op ben (meer dan groenten iig :P ).
23 man, dan heb je heel wat appels, bananen, aardbeien, rozijnen, sinaasappelen etc voor nodig.
Witlof kan er ook nog bij, is ook erg lekker er door.

Ik zie het wel wat nog gewenst is :P



(ik denk dat ik mijn kartonnen openbaffeltjes B3S ook maar mee neem Ed, ik weet niet of je vragen daar over gingen, maar tis sowieso leuk om fftjes wat feed-back te hebben :P )
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ik heb zojuist 2 KG bijzonder verse nog echte audiofiel high-end verantwoorde aardbeien gescoord van het brabantse platteland 8)

Jan
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

klinkt goed ! :)

Overigens wil ik wel nog weten wat ik mee moet nemen, want ik ga ove reen uurtje boodschappen doen :P
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

b_force schreef:
Overigens wil ik wel nog weten wat ik mee moet nemen, want ik ga ove reen uurtje boodschappen doen :P
Bart,

maak je er niet druk in joh,
zorg gewoon dat je er zelf bij bent en dat je wat tijd hebt om mijn dipool systeem uit te werken :mrgreen: , dan zorg ik wel voor de rest.
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Wowly schreef:
Ik heb zojuist 2 KG bijzonder verse nog echte audiofiel high-end verantwoorde aardbeien gescoord van het brabantse platteland
Geweldig idee Jan.
Ga je die natuur serveren, of met suiker, of slagroom?
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

asterduc schreef:
b_force schreef:
Overigens wil ik wel nog weten wat ik mee moet nemen, want ik ga ove reen uurtje boodschappen doen :P
Bart,

maak je er niet druk in joh,
zorg gewoon dat je er zelf bij bent en dat je wat tijd hebt om mijn dipool systeem uit te werken :mrgreen: , dan zorg ik wel voor de rest.
Ook goed, dan begrijp ik bij deze dat ik niets aan etenswaren mee hoef te nemen.

prima :)

Momenteel zit ik nog bij m'n vriendin, vanavond terug om even wat spulletje te halen.
Neem ik mijn mini dipoletjes ook wel mee :) (die passen nog wel in een tas haha :) )
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

hij is er, de Blonde Aquitaine Cote à L'os, 900 gram zuiver hormonenvrij vlees, rechtstreeks van de Fokkerij.

Ik heb de foto wat schuin genomen dan toont ie wat kleiner :lol:

12 stuks zijn er voorzien.
Daarbij nog 2,5 kg spare ribs en 5 meter worst.

Zij die niet hebben gereserveerd kunnen alvast beginnen te stressen :twisted: !!

Ed.
Bijlagen
HPIM1112 [800x600].JPG
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

jum jum ziet er goed uit moet ik zeggen !!!

En een Vifa als toetje ? :lol:
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door CarloPJB »

Ik denk dat ik morgen geen ontbijt neem :shock: :shock:


Ziet er super uit Ed !
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

CarloPJB schreef:
Ik denk dat ik morgen geen ontbijt neem :shock: :shock:
wij zijn al drie dagen niet meer aan het eten :roll:
Gebruikersavatar
mambofats
Berichten: 54
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 7:03
Locatie: Waregem

Bericht door mambofats »

asterduc schreef:
hij is er, de Blonde Aquitaine Cote à L'os, 900 gram zuiver hormonenvrij vlees, rechtstreeks van de Fokkerij.

Ik heb de foto wat schuin genomen dan toont ie wat kleiner :lol:

12 stuks zijn er voorzien.
Daarbij nog 2,5 kg spare ribs en 5 meter worst.

Zij die niet hebben gereserveerd kunnen alvast beginnen te stressen :twisted: !!

Ed.
Jep, dat klopt : als ik dit lees dan begin ik al spontaan te kwijlen.
Waarom ben ik zo'n vleesliefhebber ? Waarom ?

Nou, veel plezier en thx voor de minuut stilte
Gebruikersavatar
Porcino
Berichten: 699
Lid geworden op: zo 19 feb 2006, 10:54
Locatie: Arnhem

Bericht door Porcino »

pff weekje geen internet en dan mis je de koe :(

In de wijn is voorzien, ik neem een verzameling mee. Had te weinig van een soort. Daarnaast nog 1 kilo Zweedse havenkreeftjes en evt een gerookte Zweedse zalmforel (eigen import)

Bart, moet je nog meerijden?
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Porcino schreef:
pff weekje geen internet en dan mis je de koe :(

In de wijn is voorzien, ik neem een verzameling mee. Had te weinig van een soort. Daarnaast nog 1 kilo Zweedse havenkreeftjes en evt een gerookte Zweedse zalmforel (eigen import)

Bart, moet je nog meerijden?
Hey Merijn,
dat is leuk om horen.

Ik heb net update II rondgestuurd naar de deelnemers, je kreeften en zalmforel staan er niet bij vermeld, maar we zien ze graag tegemoet.

Ed.
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Voor die, die er niet bij zijn, we zullen proberen een live update te houden met fotos 8)

Ed.
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door CarloPJB »

asterduc schreef:
Voor die, die er niet bij zijn, we zullen proberen een live update te houden met fotos 8)

Ed.
Ha,das `n leuk idee!

Ik was al de accu`s van mijn toestel aan het opladen dus hiervoor wil ik mij wel als vrijwillig papparazzi aanmelden :wink:
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

CarloPJB schreef:
Ik was al de accu`s van mijn toestel aan het opladen dus hiervoor wil ik mij wel als vrijwillig papparazzi aanmelden :wink:
deal!
Je kunt morgen vanaf mijn PC uploaden.
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

De zon schijnt, er is (nog) geen regen.

22 °C, licht briesje, rust en nog 4 uur te gaan.
Bijlagen
HPIM1128 [800x600].JPG
Gebruikersavatar
mikekiwi
Berichten: 1150
Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door mikekiwi »

Bij deze vanuit hier: eet smakelijk en have fun :!:
Gebruikersavatar
Jan-Willem
Berichten: 650
Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
Contacteer:

Bericht door Jan-Willem »

Eeen geslaagde en lekkere dag toegewenst!
audioot
In memoriam †
Berichten: 1242
Lid geworden op: za 21 mei 2005, 21:26
Locatie: eke belgie

Bericht door audioot »

heel veel succes en laat het op alle gebied smaken
p.s.beetje jaloers omdat ik er niet bij kan zijn maar volgende keer beter
mvg
audioot
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Bericht door rho »

Ben pas net terug van andere verplichtingen. Nu nog afkomen zal wel redelijk zinloos zijn denk ik.
Ik hoop dat het gesmaakt heeft en dat het gezellig was.
marc.heijligers
Berichten: 342
Lid geworden op: vr 16 sep 2005, 13:54

Bericht door marc.heijligers »

Ben net terug thuis van de BBQ.

Het was leuk, gezellig, lekker, veel te kort etc. etc. M.a.w., super geslaagd! Bedankt Ed + familie voor de gastvrijheid, en bedankt voor alle aanwezigen voor de leuke dag!

Wat mij betreft mag het topic veranderd worden in "de BBQ der BBQs"!

Grtn,
Marc
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ja, ook net terug....Ik had al verwacht zelfs foto's te zien alhier 8)

Het was heel erg gezellig, smakelijk, grappig, relaxed genieten vanavond. Weer wat bijzondere mensen leren kennen alsmede gezichten gevonden bij enkelen die ik graag eens IRL had willen tegenkomen.

Ben bijzonder onder de indruk van Ed en zéér zekers zijn vrouw en dochters hun gastvrijheid. Buitengewoon fraai huis (die traptreden....ze leken wel als nieuw!! :shock: ) en heerlijke kapiteinen op de BBQ.

Weer een paar personen (opnieuw) gezien die lekker eigen zijn en daarom bijzonder leuk. Echt een verrijking.

Oja, en mijn grote HELD gezien, de ontwerper van mijn eigen droomluidspreker welke op mijn vraag of ie zijn handtekening wilde zetten op mijn speakers doodleuk zei dat ik dat zelf maar moest doen... "JIJ hebt ze toch gebouwd?" :P :P

Kijk op zo'n manier is zo'n avond zo voorbij! (hé, is het al over 10-en???)

Tot volgend jaar!!!!

Jan
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Jongens,

bedankt voor jullie komst. Zonder jullie was het feest niet wat het is geworden.
Deze dag was voor mij zeker een hoogtepunt.

Zulke grote namen in me eigen tuin, dat is een eer.

Een dag om niet te vergeten en vooral, om volgend jaar over te doen.

De fotos komen er zo aan. Ben nog wat gesensureerde pics eruit aan het halen.

Ed.
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”