de HEZB op Zondag 19/8

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Ik vraag het maar gelijk via dit topic.

Ik zoek dus het liefst iemand waar ik mee kan rijden naar Ed toe, aangezien OVen naar Antwerpen toch echt een klus is.
(ik heb het vaker gedaan naar het vakantie huisje van mijn vader in de Ardenne)

Wat opzich een goede optie is, is om ergens op een station af te spreken in Nederland.

bv Breda oid.
Dat is voor mij ook nog goed te doen.
Gebruikersavatar
Porcino
Berichten: 699
Lid geworden op: zo 19 feb 2006, 10:54
Locatie: Arnhem

Bericht door Porcino »

Hoi B_Force,

Denk dat er wel wat te regelen is hoor :)
Schipluiden, waar is dat?
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Schipluiden ligt iets ten zuiden van Delft.

Zeg tussen Maasland en Delft in :)

Opzich is ophalen op station Delft, Rotterdam,Den Haag oid ook mogelijk.
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Sinds vorige week hebben we een kleine familie wilde katjes in de tuin zitten.

Deze 3 staan al te wachten op het vleesafval van de HEZB.
Bijlagen
HPIM0943 [800x600].JPG
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Er zijn via PM en Email nog 6 bevestigingen bijgekomen.
Dat brengt het totaal op 13

btw, één of andere grapjas moderator heeft blijkbaar mijn profiel aangepast. Ik meende al dergelijke grappige titels gezien te hebben bij andere slachtoffers. Ik heb zo'n stil vermoeden dat Jan hierachter zit!
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Zou je ook een kandidaten lijst willen maken Ed ?
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

asterduc schreef:
btw, één of andere grapjas moderator heeft blijkbaar mijn profiel aangepast. Ik meende al dergelijke grappige titels gezien te hebben bij andere slachtoffers. Ik heb zo'n stil vermoeden dat Jan hierachter zit!
Ik ben volstrekt onschuldig!!!! echt waar......

Jan
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

asterduc schreef:
btw, één of andere grapjas moderator heeft blijkbaar mijn profiel aangepast. Ik meende al dergelijke grappige titels gezien te hebben bij andere slachtoffers.
:shock: hoe kan dat nou :?:


















:lol: :lol: 8)
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door CarloPJB »

Het totaal komt op 14

Ik kom samen met Stef.
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

b_force schreef:
Zou je ook een kandidaten lijst willen maken Ed ?
Bart,
daar heb ik weinig zin in,
het maakt het allemaal te officieel
en niet iedereen wil op een lijst staan

Gewoon komen, dan merk je vanzelf wie er is.

Net nog een bevestiging ontvangen
Dat maakt 15
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Ok, prima :P

Ik vind het gewoon altijd leuk om te weten wie er nu komen. :)
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

b_force schreef:
Ok, prima :P
Ik vind het gewoon altijd leuk om te weten wie er nu komen. :)
laat je verrassen Bart,
... er komen allemaal toffe mensen natuurlijk, maar dat merk je volgend weekend zelf wel.
De afwezigen zullen het zich betreuren! :lol:
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Dat is idd ook wel leuk. :)

Maargoed, ehm dan maar even grof onderhandelen.

Wie bied zich aan om mij mee te vervoeren, vanaf Delft, Den Haag, Rotterdam, (Leiden) oid ?
Zo jah, dan ben ik een gelukkig mens :P

Trouwens, Ed, je had et er over dat iedereen wat mee moest nemen.

Dan is mijn vraag, wat is er al en wat moet er nog meegenomen worden ?



Is er plek nog voor wat leuke speaker speeltjes (lees dus echt speeltjes, niks bijzonders, maar wel grappig, ik snap/begrijp het ook als dat niet gewenst is :) ) ?
:roll:
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

b_force schreef:
Trouwens, Ed, je had het er over dat iedereen wat mee moest nemen.
Dan is mijn vraag, wat is er al en wat moet er nog meegenomen worden ?
goeie vraag Bart,
RJ was hier deze ochtend en we hebben het er even over gehad.

Zal door ons worden voorzien:
- RJ's echte 'Weber' Barbeque en mijn eenvoudige 'Gamma' rooster.
- Sausen en brood.
- Kruiden, Peper en Zout.
- Frisdrank (water & coke).
- ECHTE belgische patat, frieten dus.
- Bestek, borden en glazen.
- Koude groenten (Sla, tomaat, ui).

Verder voorzie ik achtergrond muziek, een grote tent, tafels en stoelen.

Zelf mee te brengen
- Dat wat op de Barbeque moet, bij de meesten is dat vlees!
- Specifieke groenten, salade, pasta, deegwaar, e.d.
- Specifieke drank zoals vruchtensap, wijn, bier, ...
- Dessert. Leuk zou zijn dat ieder een dessert of ander hapje meebrengt, eigen aan de streek waar hij vandaan komt.


Medewerkers: Zij die zich geroepen voelen om een handje toe te steken zijn welkom vanaf 13.00 uur. Dan beginnen wij rustig alles klaar te maken en op te bouwen.

De juiste adresgegevens stuur ik graag per PM.

Ed.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Goed als ik weet te regelen dat ik mee kan rijden wil ik sowieso wel wat vlees meenemen en een kratje bier.
Mais op de BBQ is ook lekker :P dus dat nemen we dan ook wel mee :)
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

nog een bevestiging erbij, dat maakt 16
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Gelukt, waarschijnlijk kan ik meerijden.

dus:

17
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Da's fijn Bart.

Ik heb reeds een vragenlijstje voor je opgesteld mbt mijn B3S project.
Daar ga je wel een uurtje zoet mee zijn :lol:

Je vroeg laatst wat ik van AJhorn vond. Als je wat data meebrengt dan kun je het programma gerust op mijn PC uitproberen, weet je gelijk of het iets is voor jou.

Tot zondag.
Ed.
Gebruikersavatar
Jasper Joppe Geers
Berichten: 799
Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
Locatie: Schijndel

Bericht door Jasper Joppe Geers »

Op verzoek hier nog maar een keertje dan:
Bijlagen
AUD-02sc.jpg
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

bedankt Jasper, heel kunstig.

Nog één week te gaan.

Dit is de stand van zaken:

15 personen hebben bevestigd:
Ed, RobertJan, Carlo, John E, Yves, Peter, Rik, Marc, Guido, Rob, Ruud, Bart, Merijn, Jan, Stef.

Partners hebben weinig interesse om mee te komen. Slechts 2 personen komen met vrouw of vriendin.

5 andere personen zijn nog niet zeker of ze kunnen:
Arjen, Sander, Yves B, Frank O, Steven.

Bevestigen: kan nog steeds.

Het weer: we hebben zon besteld, maar ook alvast een waterdichte tent :(

Ed.
Laatst gewijzigd door asterduc op wo 15 aug 2007, 23:12, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

asterduc schreef:
Da's fijn Bart.

Ik heb reeds een vragenlijstje voor je opgesteld mbt mijn B3S project.
Daar ga je wel een uurtje zoet mee zijn :lol:

Je vroeg laatst wat ik van AJhorn vond. Als je wat data meebrengt dan kun je het programma gerust op mijn PC uitproberen, weet je gelijk of het iets is voor jou.

Tot zondag.
Ed.
Ik kan mijn openbaffle idee meenemen. Filter werkt ook, ben er nog mee bezig, (om de juiste "gouden snede" te vinden mbt de overgang) maar het werkt.

Wellicht kan ik ook versie 2 in elkaar knutselen.

Komt thefinlux (Steven was het toch ? ) ook ?
Dan wil ik gelijk fftjes een nieuw drivertje scoren.

Overigens, als ik een stuk met het OV moet, kan ik niet teveel meenemen.
Da bied ik me graag aan als hulp en wil als het nodig is nog wel kleine dingen meenemen.
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

b_force schreef:
Ik kan mijn openbaffle idee meenemen.
Bart, ik wou je graag mijn idee voorleggen en kijken hoe jij dit verder zou afwerken. Maar dat zien we zondag wel.

Steven: die wist het nog niet.

Groeten,
Ed.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

asterduc schreef:
b_force schreef:
Ik kan mijn openbaffle idee meenemen.
Bart, ik wou je graag mijn idee voorleggen en kijken hoe jij dit verder zou afwerken. Maar dat zien we zondag wel.

Steven: die wist het nog niet.

Groeten,
Ed.
Ook goed :P

Moet ik nog iets van voedsel oid meenemen ?
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

De STEAK

Ik ga mezelf lekker verwennen met een ECHTE entrecote van een Aberdeen Angus. Het is uiteindelijk niet elke dag feest!

Die steak haal ik op een speciaal adres in Antwerpen.
Als nog iemand zo'n steak wil dan breng ik die gelijk mee.
Dit is dus een powerbuy voor een echte Aberdeen Angus Entrecote op de Weber Barbeque van RobertJan, volgende week zondag.

Merijn en Marc: welke wijn raden jullie hiervoor aan?

Ed.
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door CarloPJB »

asterduc schreef:
De STEAK

Ik ga mezelf lekker verwennen met een ECHTE entrecote van een Aberdeen Angus. Het is uiteindelijk niet elke dag feest!

Die steak haal ik op een speciaal adres in Antwerpen.
Als nog iemand zo'n steak wil dan breng ik die gelijk mee.
Dit is dus een powerbuy voor een echte Aberdeen Angus Entrecote op de Weber Barbeque van RobertJan, volgende week zondag.

Merijn en Marc: welke wijn raden jullie hiervoor aan?

Ed.
Hoi Ed, neem er voor Stef en mij ook maar twee mee.

Maar o wee als het niet lekker is :twisted:
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”