de HEZB op Zondag 19/8
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Ik vraag het maar gelijk via dit topic.
Ik zoek dus het liefst iemand waar ik mee kan rijden naar Ed toe, aangezien OVen naar Antwerpen toch echt een klus is.
(ik heb het vaker gedaan naar het vakantie huisje van mijn vader in de Ardenne)
Wat opzich een goede optie is, is om ergens op een station af te spreken in Nederland.
bv Breda oid.
Dat is voor mij ook nog goed te doen.
Ik zoek dus het liefst iemand waar ik mee kan rijden naar Ed toe, aangezien OVen naar Antwerpen toch echt een klus is.
(ik heb het vaker gedaan naar het vakantie huisje van mijn vader in de Ardenne)
Wat opzich een goede optie is, is om ergens op een station af te spreken in Nederland.
bv Breda oid.
Dat is voor mij ook nog goed te doen.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Dat is idd ook wel leuk. 
Maargoed, ehm dan maar even grof onderhandelen.
Wie bied zich aan om mij mee te vervoeren, vanaf Delft, Den Haag, Rotterdam, (Leiden) oid ?
Zo jah, dan ben ik een gelukkig mens
Trouwens, Ed, je had et er over dat iedereen wat mee moest nemen.
Dan is mijn vraag, wat is er al en wat moet er nog meegenomen worden ?
Is er plek nog voor wat leuke speaker speeltjes (lees dus echt speeltjes, niks bijzonders, maar wel grappig, ik snap/begrijp het ook als dat niet gewenst is
) ? 
Maargoed, ehm dan maar even grof onderhandelen.
Wie bied zich aan om mij mee te vervoeren, vanaf Delft, Den Haag, Rotterdam, (Leiden) oid ?
Zo jah, dan ben ik een gelukkig mens
Trouwens, Ed, je had et er over dat iedereen wat mee moest nemen.
Dan is mijn vraag, wat is er al en wat moet er nog meegenomen worden ?
Is er plek nog voor wat leuke speaker speeltjes (lees dus echt speeltjes, niks bijzonders, maar wel grappig, ik snap/begrijp het ook als dat niet gewenst is
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
goeie vraag Bart,b_force schreef:Trouwens, Ed, je had het er over dat iedereen wat mee moest nemen.
Dan is mijn vraag, wat is er al en wat moet er nog meegenomen worden ?
RJ was hier deze ochtend en we hebben het er even over gehad.
Zal door ons worden voorzien:
- RJ's echte 'Weber' Barbeque en mijn eenvoudige 'Gamma' rooster.
- Sausen en brood.
- Kruiden, Peper en Zout.
- Frisdrank (water & coke).
- ECHTE belgische patat, frieten dus.
- Bestek, borden en glazen.
- Koude groenten (Sla, tomaat, ui).
Verder voorzie ik achtergrond muziek, een grote tent, tafels en stoelen.
Zelf mee te brengen
- Dat wat op de Barbeque moet, bij de meesten is dat vlees!
- Specifieke groenten, salade, pasta, deegwaar, e.d.
- Specifieke drank zoals vruchtensap, wijn, bier, ...
- Dessert. Leuk zou zijn dat ieder een dessert of ander hapje meebrengt, eigen aan de streek waar hij vandaan komt.
Medewerkers: Zij die zich geroepen voelen om een handje toe te steken zijn welkom vanaf 13.00 uur. Dan beginnen wij rustig alles klaar te maken en op te bouwen.
De juiste adresgegevens stuur ik graag per PM.
Ed.
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Da's fijn Bart.
Ik heb reeds een vragenlijstje voor je opgesteld mbt mijn B3S project.
Daar ga je wel een uurtje zoet mee zijn
Je vroeg laatst wat ik van AJhorn vond. Als je wat data meebrengt dan kun je het programma gerust op mijn PC uitproberen, weet je gelijk of het iets is voor jou.
Tot zondag.
Ed.
Ik heb reeds een vragenlijstje voor je opgesteld mbt mijn B3S project.
Daar ga je wel een uurtje zoet mee zijn
Je vroeg laatst wat ik van AJhorn vond. Als je wat data meebrengt dan kun je het programma gerust op mijn PC uitproberen, weet je gelijk of het iets is voor jou.
Tot zondag.
Ed.
- Jasper Joppe Geers
- Berichten: 799
- Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
- Locatie: Schijndel
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
bedankt Jasper, heel kunstig.
Nog één week te gaan.
Dit is de stand van zaken:
15 personen hebben bevestigd:
Ed, RobertJan, Carlo, John E, Yves, Peter, Rik, Marc, Guido, Rob, Ruud, Bart, Merijn, Jan, Stef.
Partners hebben weinig interesse om mee te komen. Slechts 2 personen komen met vrouw of vriendin.
5 andere personen zijn nog niet zeker of ze kunnen:
Arjen, Sander, Yves B, Frank O, Steven.
Bevestigen: kan nog steeds.
Het weer: we hebben zon besteld, maar ook alvast een waterdichte tent
Ed.
Nog één week te gaan.
Dit is de stand van zaken:
15 personen hebben bevestigd:
Ed, RobertJan, Carlo, John E, Yves, Peter, Rik, Marc, Guido, Rob, Ruud, Bart, Merijn, Jan, Stef.
Partners hebben weinig interesse om mee te komen. Slechts 2 personen komen met vrouw of vriendin.
5 andere personen zijn nog niet zeker of ze kunnen:
Arjen, Sander, Yves B, Frank O, Steven.
Bevestigen: kan nog steeds.
Het weer: we hebben zon besteld, maar ook alvast een waterdichte tent
Ed.
Laatst gewijzigd door asterduc op wo 15 aug 2007, 23:12, 4 keer totaal gewijzigd.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Ik kan mijn openbaffle idee meenemen. Filter werkt ook, ben er nog mee bezig, (om de juiste "gouden snede" te vinden mbt de overgang) maar het werkt.asterduc schreef:Da's fijn Bart.
Ik heb reeds een vragenlijstje voor je opgesteld mbt mijn B3S project.
Daar ga je wel een uurtje zoet mee zijn![]()
Je vroeg laatst wat ik van AJhorn vond. Als je wat data meebrengt dan kun je het programma gerust op mijn PC uitproberen, weet je gelijk of het iets is voor jou.
Tot zondag.
Ed.
Wellicht kan ik ook versie 2 in elkaar knutselen.
Komt thefinlux (Steven was het toch ? ) ook ?
Dan wil ik gelijk fftjes een nieuw drivertje scoren.
Overigens, als ik een stuk met het OV moet, kan ik niet teveel meenemen.
Da bied ik me graag aan als hulp en wil als het nodig is nog wel kleine dingen meenemen.
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
De STEAK
Ik ga mezelf lekker verwennen met een ECHTE entrecote van een Aberdeen Angus. Het is uiteindelijk niet elke dag feest!
Die steak haal ik op een speciaal adres in Antwerpen.
Als nog iemand zo'n steak wil dan breng ik die gelijk mee.
Dit is dus een powerbuy voor een echte Aberdeen Angus Entrecote op de Weber Barbeque van RobertJan, volgende week zondag.
Merijn en Marc: welke wijn raden jullie hiervoor aan?
Ed.
Ik ga mezelf lekker verwennen met een ECHTE entrecote van een Aberdeen Angus. Het is uiteindelijk niet elke dag feest!
Die steak haal ik op een speciaal adres in Antwerpen.
Als nog iemand zo'n steak wil dan breng ik die gelijk mee.
Dit is dus een powerbuy voor een echte Aberdeen Angus Entrecote op de Weber Barbeque van RobertJan, volgende week zondag.
Merijn en Marc: welke wijn raden jullie hiervoor aan?
Ed.
Hoi Ed, neem er voor Stef en mij ook maar twee mee.asterduc schreef:De STEAK
Ik ga mezelf lekker verwennen met een ECHTE entrecote van een Aberdeen Angus. Het is uiteindelijk niet elke dag feest!
Die steak haal ik op een speciaal adres in Antwerpen.
Als nog iemand zo'n steak wil dan breng ik die gelijk mee.
Dit is dus een powerbuy voor een echte Aberdeen Angus Entrecote op de Weber Barbeque van RobertJan, volgende week zondag.
Merijn en Marc: welke wijn raden jullie hiervoor aan?
Ed.
Maar o wee als het niet lekker is
