Nee, dat doen we niet. Luisteraars zijn welkom na augustus, fototoestel meenemen niet toegestaanEdo schreef:Foto????...jeroen_d schreef:Effe een teaser:
Elektuur Audio Special #2
Moderator: Beheerdersteam
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Nog even een tipje van de sluier:
- 150W/8-ohm klasse-B gebalanceerde eindversterker met uitmuntende specificaties
- Relais gestuurde voorversterker met AB, single ended en gebalanceerde ingangen met uitmuntende specificaties
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
- 150W/8-ohm klasse-B gebalanceerde eindversterker met uitmuntende specificaties
- Relais gestuurde voorversterker met AB, single ended en gebalanceerde ingangen met uitmuntende specificaties
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Haha
Ik doe ook een duit in het zakje
Twee subwoofers op basis van de Wavecor SW263WA03
http://www.wavecor.com/html/sw263wa03.html
Groet Roland
Ik doe ook een duit in het zakje
Twee subwoofers op basis van de Wavecor SW263WA03
http://www.wavecor.com/html/sw263wa03.html
Groet Roland
met passief membraan? dat wordt wel een hele kleine behuizingRoland schreef:Haha
Ik doe ook een duit in het zakje![]()
Twee subwoofers op basis van de Wavecor SW263WA03
http://www.wavecor.com/html/sw263wa03.html
Groet Roland
Mja, niet, dat zou een vervanger worden. Ik draai nu bv met een Sony TA-5650 V-Fet, als die gaat is het ook over...KT88 schreef:4 Crescendo'sWaar wilde je die 2SK135 en 2SJ50 vandaan halen?
Toch heb ik er een hoop lovende verhalen over gehoordTrouwens, zo goed waren die dingen helemaal niet...........
Vreemd zeg, ik zal die kerel nog es vragen hoe het momenteel met zijn Cresendo is. Maar wat ik me er van kan herinneren klok ie prima...
Ik heb al wel 4 van die 100-watters in mekaar gedraaid, en die worden regelmatig zwaar mishandeld. 2 draaien er met een fase draaier op de sub in de woonkamer, en die moet regelmatig veel stroom leveren tijdens het film kijken
En die andere 2 sturen momenteel het laag van mn kappa's aan
Dingen zijn niet stuk te krijgen, maarja die BDX torren kunnen ook wel een hoop hebben natuurlijk....
Ik heb al wel 4 van die 100-watters in mekaar gedraaid, en die worden regelmatig zwaar mishandeld. 2 draaien er met een fase draaier op de sub in de woonkamer, en die moet regelmatig veel stroom leveren tijdens het film kijken
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Ik had al een post gemaakt met alle info, maar Henkjan heeft die verwijderd onder 't mom van 'is reclame'. Rond 7 december zou hij in de schappen moeten liggen.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Pssttt....
http://www.hififorum.nl/index.php?topic=10286.0
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
http://www.hififorum.nl/index.php?topic=10286.0
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
de beslissing hierover is met alle mods besproken, en de post was idd teveel reclame van het goede zullen we maar zeggen. Om te reageren op de opmerking om het in de rubriek Persberichten te noteren, deze rubriek van persberichten is specfiek bedoeld voor sponsors.ovni schreef:Wat flauw,
hoort natuurlijk niet thuis in het gewone forum gedeelte als het echt reclame was.
Hij had het natuurlijk ook kunnen afsplitsen van dit draadje en in het onderdeel persberichten kunnen zetten.
Persberichten: Het persberichten forum is bedoeld voor de sponsoren van zelfbouwaudio.nl *) die hier mededelingen van een commerciele aard mogen posten.
Waarom die forum:
- persberichten zijn interesant voor de meeste leden, maar comercieel en horen daarom niet in het gewone forum thuis
- om deze toch een plek te geven is dit subforum in het leven geroepen
- zo kunnen we (de moderators) dus extra streng zijn op de rest van het forum
In dit forum kunnen alleen de sponsoren berichten plaatsen, alle leden kunnen reageren op die berichten, zodat vragen en antwoorden over de persberichten voor iedereen nut hebben. NB: het is niet de bedoeling hier over prijzen te vragen, dat hoort ook hier per PM of mail.
Er is en wordt overigens al uitgebreid gesproken over deze special die ons natuurlijk op het lijf is geschreven
Wowly
- dekkersj
- Berichten: 1210
- Lid geworden op: wo 11 jan 2006, 0:41
- Locatie: Steenbergen (NB)
- Contacteer:
Laat sterke opmerkingen maar aan ravon overDigidoo schreef:Vond die opmerking van Ravon op dat andere forum wel sterk.
Ben zelf namelijk ook best geinteresseerd in (DiY) akoestiek verbetering, maar zie daar niet heel veel van terug op dit forum; noch in allerhande blaadjes. Jammer dus, maar misschien nu van mijzelf ook een beetje laat...
Volgend jaar?
Ik denk dat het te maken heeft met de net-iets-anders-dan-speakers-oid gehalte van de implicaties van een dergelijk onderwerp. Moeilijke zin, maar het moet maar. Je hebt grofweg 2 takken van sport: passieve en actieve verbetering. Het mooist is natuurlijk beide en er komen nogal wat disciplines bij elkaar om eea tot een goed einde te brengen.
Nu ik tijd heb om daar over na te denken (al het geneuzel over cd-spelers, kabeltjes, versterkers en weet ik veel doe ik niet meer aan...), wordt mij dat steeds duidelijker. Mijn "long-term objective" is een volledig gecorrigeerde 6 kanaals setup wat zowel in amplitude als fase werkt. Momenteel allerlei PCB software aan het installeren om proefjes te gaan doen. Dat zal veel met DSP's gaan worden en synchrone ADC's.
Groet,
Jacco
Wowly's grootste ontdekking dat acoustiek mega-belangrijk is deel ik volledig, en helaas is er idd. weinig aandacht voor in de media. Gemiste kans.Digidoo schreef:Vond die opmerking van Ravon op dat andere forum wel sterk.
Ben zelf namelijk ook best geinteresseerd in (DiY) akoestiek verbetering, maar zie daar niet heel veel van terug op dit forum; noch in allerhande blaadjes. Jammer dus, maar misschien nu van mijzelf ook een beetje laat...
Volgend jaar?
zelf heb ik een luisterruimte aangepast dmv. Helmholtz-resonatoren, een item dat prima zelf gebouwd kan worden (achtergronden hier).Henkjan schreef:misschien kan je hier wat ideeën opdoen?
Petter
Ja jongens, mosterd na de maaltijd, de beste stuurlui staan aan wal etc. Jullie weten toch neem ik aan dat deze special door liefhebbers en niet door broodschrijvers wordt gemaakt? Van wie van jullie als medeliefhebbers mag Sander volgend jaar een bijdrage verwachten? Zodat we niet nog meer kansen missen?

