Eerst en vooral wil ik mezelf keer voor stellen ben hier nieuw en heb beslist om in het grote advontuur van de zelfbouw de springen.
Maar ik heb een vraagje!
Ik zou graag zo'n kastje maken om een mp3 speler en wat andere kleine geluidsbronnen op aan te sluiten.
Maar mijn vraag is nu, zou het mogenlijk zijn om in dat kastje zowel een tweeter als een subwoofer in te bouwen of zou dit 'onnnodig' of 'onmogelijk' zijn onnodig in de zin van de kast grootte die dan nodig zou zijn om een mooie klank voort te brengen, want de het kastje mag namenlijk niet te groot zijn (heb nog geen exacte afmetingen in gedachten) moet nog alles berekenen maar voor dat ik een poging ondernam om alles te bereken wou ik weten of het wel zinvol was om drivers en woofers te zoeken om in een kleine kast te stoppen!
Alvast bedankt!
Wouter

