Ik heb een aantal wijzigingen aangebracht in het schema om de afhankelijkheid van schakelaars S1 en S3 te elimineren en de spanningsdeler in of uit te kunnen schakelen (1:10 of 1:1).
In de bijgevoegde PDF is het bovenste gedeelte het originele ontwerp en het onderste gedeelte mijn gefröbel onder de naam DLSA-Messbox M2.
Korte uitleg DLSA-Messbox M2:
S1 = draaischakelaar 3 moeder / 4 standen (meetweerstand 10/22/47 Ohm of direct)
S2 = tuimelschakelaar (pos. 1 = voor de meetweerstand / pos.2 = na de meetweerstand)
S3 = tuimelschakelaar (spanningsdeler pos. 1 = 1:10 / pos. 2 = 1:1)
De OUT van de DLSA box gaat naar de/een versterker en de uitgang van deze versterker aangesloten op de AmpPlus en AmpMinus.
De LINE1 van de DLSA box wordt aangesloten op cinch J1.
De maker van het schema heeft twee aansluitingen extra (MessMinu en MessPlus) parallel aan cinch J1 aangesloten maar hij gaf aan deze nooit te gebruiken.
Ik moet de boel zelf nog in elkaar zetten dus kan nog geen bevindingen plaatsen.
