Datum is zaterdag 26 mei 2007
Aangezien er de afgelopen keren méér dan genoeg animo was (heb veel mensen teleur moeten stellen....) wilde ik deze keer proberen gewoon een echte open dag te maken. Niks van tevoren betalen, gewoon op de dag zelf betalen en geen inschrijvingslijst of groepenindeling, gewoon vrij rondlopen. Ik zal wel een playlist maken van de apparatuur die zal gaan spelen met bijbehorende tijden. Kan iedereen aanschuiven waar ie wil en hoe lang ie wil
Wel zou ik het fijn vinden om enigzins een indruk te krijgen of ie die dag wil gaan komen, no strings attached off course! Als je alsnog niet wil komen is dat je vrije keus. Vrouwen, mannen, vaders, moeders, kinderen ouder dan 14, vrienden en vriendinnen zijn welkom!
Aan de hand van de prognoselijst weet ik ongeveer wat ik aan entree ga vragen, en als er weinig mensen zijn die willen komen huur ik gewoon maar één ruimte (lekker cosy en relaxed!) zodat het automatisch weer goedkoper wordt. Deze zal zo rond de 6 á 7 euro liggen.
Drinken zal net als de vorige keer worden overgelaten aan de mensen zelf (was bij Breda II zéér goed verlopen, op de cént nauwkeurig, ik ben zéér trots op jullie). Ook het opruimen enzo ging bijzonder goed, iedereen hielp een handje mee net zoals op de eerste luisterdag! Het was zó gepiept.
Deze keer wil ik ook graag als het kan op elkaar afgestemde sets opzetten. De vorige keren waren er regelmatig moeilijkheid qua matching van de sets. Overigens, als je geen set in de aanbieding hebt gewoon opgeven want zo kunnen we een (nieuwe) set-up in elkaar draaien!
hieronder zie je weer een aantal reply's met daarin:
DOELSTELLING
(verwachte) DEELNEMERS
LOKATIE KOSTEN EN TIJD
APPARATUUR
SETLIST
Op- en aanmerkingen, reactie's, wensen en anderszins bijdrages zijn zéér welkom!!
Bijgevoegd een prgrammaboekje te downloaden en uit te printen
Wowly