Zo vandaag de laaste handen gelegt aan de 1e subwoofer van 4 stuks.
Hij is nu helemaal klaar. Dicht gelijmt en klaar voor gebruik en afwerking. De afwerking weet ik nog niet, dat ligt er even aan hoe goed het elesgoflex werkt op mn zuilen.
De hoeken 45graden afgefreesd tot 12mm. Krijgt zo een kleiner uiterlijk. De bass-reflex pijp is ook van binnen zwart gespoten. Hellaas een klein beetje uitgeschoten met de bovenfrees dus er zal nog wat moeten plamuren bij de pijp uitgang. Maar tot nu erg tevreden over het resultaat.
Wat heeft dit subje nou gekost?:
Driver: Mivoc AW-3000: 50€
Hout: 18mm mdf: 15€
Lood-bitumen (4mm): 17,50€
Aansluit terminal: 2€
4mm2 Kabel (1m): 2,50€
Pritex (50x100): 5,25€
Inslagmoeren + inbus 6,50€
Overige: 7,50€
--------------------------------------+
Totaal: 106,25€
En dat voor 1 subje vindt ik totaal toch niet ontaardig. Voor de 4 subs zal ik in totaal ongeveer 450 euro kwijt zijn en een hele hoop tijd
