Ehm....rho schreef:Hoe maak je die ronde kanten op de facetten?
Gelukkig ga ik deze fineren.....hoef ik me daar niet druk om te maken..
Moderator: Beheerdersteam
Ben ik ook erg nieuwsgierig naar. Maar rustig aan. Denk dat het wel goed gaat komen.weidok schreef:He EDO gaat goed.. nieuwsgierig hoe ze straks klinken..
Zit je stiekem binnen te werken als ik de foto's zo zie![]()
![]()
![]()
Leuk werkje, dat schuren.Edo schreef:Ehm....rho schreef:Hoe maak je die ronde kanten op de facetten?flink schuren met een kurken schuurblokje? Met freesje zal het moeilijk gaan "f"rees ik.....
Gelukkig ga ik deze fineren.....hoef ik me daar niet druk om te maken..







Geen idee waar ze in Belgie verkrijgbaar zijn. Zoek even op de merknamen bij houthandels e.d.DIY_peter schreef:Erg interessant, die fineerplaten. Weet je misschien of ik die dingen in belgie kan kopen? Of een gelijkaardig product?
heb je ze zelf al gebruikt?
Haha, nee wintersport wordt het nu even niet. Lang weekend Antwerpen (zonder dochter) even met z'n tweetjes lekker belgische biertjes drinken...weidok schreef:Edo ff off topic
Als je op wintersport gaat
kun je beter naar het noorden gaan
hier ligt op dit moment genoeg sneeuw![]()
![]()
dus langlopen zal hier wel lukken..
PS waarschijnlijk is de berenburg hier goedkoper
Kan je die fineer ook aanbrengen met de gewone houtlijm en strijkijzer methode?DIY_Freak schreef:Als je toch een beetje gemak wilt, kan ik je de fineer op industrieel papier gevoegd bij o.a.de Arnhemse Fijnhouthandel http://www.af.nl/voorraad/plaat/flexplaten/ aanraden. Bij lichte fineersoorten heb je echter bij de randen mogelijk een probleem met de donkere achterzijde die van papier.
1 plaat echt is knap groot, genoeg voor een paar niet te omvangrijke speakers en het is goedkoper dan het nepspul (excl de laklaag die je nog nodig hebt natuurlijk...)
