groepsaankoop simulatie software - AudioCAD , AJHorn

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

kan ik er nog bij voor Audiocad ?
Zo ja
Schrijf mij er ook maar bij Henk Jan
:D :D

Heb demo net gedownload
maar dat werkt niet
raampjes 2k ?
Handleiding ook binnengehaald
ziet er goed uit dat AudioCad
veel mogelijkheden
Franky
Berichten: 7
Lid geworden op: za 16 okt 2004, 12:41
Locatie: Breda

Bericht door Franky »

Hoi Henkjan,

Leuk dat je ons laat meeprofiteren.
Wil je mij ook aan je audiocad lijstje toevoegen?

Heb je al enig idee wanneer je de software binnen krijgt?
Ik kan niet wachten
Op zich werkt WinISD prima maar om okk crossovers tot in detail te simuleren is wel interesant.

vriendelijk groetend
Frank
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

Overzicht:

AudioCAD:
- Rademakers
- rdridder
- Maurice
- Henkjan
- Edo
- daniel
- weidok
- Franky

Ik ga bestellen... ik zal vandaag/morgen ieder een meel sturen met m'n gironr etc. [edit: meel is verstuurd] als t een beetje vlot gaat dan zouden we ergens in de komende paar weken de software op de PC moeten hebben.

@weidok: ik draai ook raam2k en dat is geen probleem. wel kan het op een enkele laptop (bv mijn Compaq Armada M700) het grafische deel niet helemaal lekker werken en zal je een DOS emulator moeten pakken
Laatst gewijzigd door Henkjan op vr 11 feb 2005, 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

wat betreft AJHorn: bij ~3 pakketten is de prijs 111 euro. voor dit bedrag krijg je het thuis afgeleverd. Als er flink meer mensen zich aanmelden dan kan er misschien nog wel een paar euro van af (die doneer ik dan wel aan zelfbouwaudio.nl).
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

Met AudioCad kun je ook TL ontwerpen

Wil een Fullrange TL met 20 cm speaker ontwerpen
Draadje staat hier wel op forum
maar dat schiet niet op :oops: :oops:

Dus binnenkort zelf maar eens proberen dan :P :P :P :P
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

weidok schreef:
Met AudioCad kun je ook TL ontwerpen
klopt, maar ze noemen het "afstemmen" en niet simuleren, je krijgt dus geen freqentiecurves. Daarvoor zal je toch aan de AJHorn moeten..... Maar ik ben wel benieuwd naar wat AudioCAD dan precies wel kan met een TL.... (in de versie die ik nu nog gebruik zit TL niet in, dus weet ook niet meer dan wat ik op de website lees)
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

Rademakers schreef:
Misschien een idee om zieltjes te winnen op andere fora, bij gebrek aan interesse hier?
op Hear liep dat weer op t gebruikelijke gescheld uit..... verder nog weinig respons.

5 betalingen binnen

btw: er zijn dus nog exemplaren te koop. bij tijdig aanmelden doe je nog mee voor de 20 euri, daarna vraag ik er 25 voor.
Gebruikersavatar
Rademakers
Berichten: 199
Lid geworden op: wo 24 nov 2004, 1:57
Locatie: Rotterdam

Bericht door Rademakers »

Kun je mij opnieuw een mail sturen?

Sinds het formatteren van mijn harde schijf ben ik mijn password van mijn standaard email kwijt :roll:

Mvg Johan
Zandor
Berichten: 97
Lid geworden op: za 18 dec 2004, 11:43

Bericht door Zandor »

Henkjan schreef:
Rademakers schreef:
Misschien een idee om zieltjes te winnen op andere fora, bij gebrek aan interesse hier?
op Hear liep dat weer op t gebruikelijke gescheld uit..... verder nog weinig respons.

5 betalingen binnen

btw: er zijn dus nog exemplaren te koop. bij tijdig aanmelden doe je nog mee voor de 20 euri, daarna vraag ik er 25 voor.
Hoi Henkjan , ik wil me bij deze dan ook graag opgeven voor een exemplaar
Groeten Sander
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

Overzicht:

AudioCAD:
- Rademakers
- rdridder
- Maurice
- Henkjan
- Edo
- daniel
- weidok
- Franky
- Zandor
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

zo, ze zijn besteld.............
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Da's mooi....we wachten af....
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

wil de "derde" die een storting gedaan heeft op m'n giro zich svp per mail melden? mee dan t bedrag en de melding "storting door derde" stond er niet bij.....

en als de andere 2 die nig niet betaald hebben dat svp ook nog ff doen?

ennuh nee, ik weet nog niet wanneer ze komen, ik verwacht ze elk moment.....
Gebruikersavatar
Rademakers
Berichten: 199
Lid geworden op: wo 24 nov 2004, 1:57
Locatie: Rotterdam

Bericht door Rademakers »

Kun je mij opnieuw een mail sturen?

Sinds het formatteren van mijn harde schijf ben ik mijn password van mijn standaard email kwijt
Mvg Johan
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

Rademakers schreef:
Kun je mij opnieuw een mail sturen?

Sinds het formatteren van mijn harde schijf ben ik mijn password van mijn standaard email kwijt
Mvg Johan
ik had je zowel een Afbeelding als een Afbeelding gestuurd, maar dat is blijkbaar allemaal niet aangekomen? check ff je Afbeeldinginbox op t forum, en Afbeelding mij dan ff als die leeg is....
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

OK, ze zijn onderweg naar Nederland. uiterard kreeg een anonieme magazijnwerker de schuld van de vertraging....
Gebruikersavatar
Maurice
Berichten: 140
Lid geworden op: zo 12 dec 2004, 21:27
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door Maurice »

Henkjan schreef:
OK, ze zijn onderweg naar Nederland. uiterard kreeg een anonieme magazijnwerker de schuld van de vertraging....
Uiteraard, standaard verontschuldiging, uiteraard was de leverancier weer schuldig voor de vertraagde bestelling :P

Iig mooi dat ze onderweg zijn, dan kan ik ermee gaan stoeien en mijn speakers gaan ontwerpen! ;D
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

Afbeelding
en de andere 6 zijn al onderweg ......
Gebruikersavatar
Maurice
Berichten: 140
Lid geworden op: zo 12 dec 2004, 21:27
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door Maurice »

Afbeelding
Gebruikersavatar
Maurice
Berichten: 140
Lid geworden op: zo 12 dec 2004, 21:27
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door Maurice »

Eindelijk kan ik het forum bereiken.... :(

Maar de cd-rom is binnen en de manual wordt nu uitgeprint!

HenkJan, mijn dank is zeer groot!!!!!
Gebruikersavatar
daniel
Berichten: 1458
Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 8:48
Locatie: Eindhoven

Bericht door daniel »

[forumvervuiling] tis binnen [/forumvervuiling]

Bedankt HenkJan
Franky
Berichten: 7
Lid geworden op: za 16 okt 2004, 12:41
Locatie: Breda

Bericht door Franky »

Henk Jan,

Ook ik heb 'm de deurmat gevonden.
Mijn dank is groot :!:

Zodra ik er tijd voor heb ga ik er eens goed voor zitten.
Wellicht handig om een topic te openen voor alle startersvragen?

vriendelijk groetend,
Frank
Zandor
Berichten: 97
Lid geworden op: za 18 dec 2004, 11:43

Bericht door Zandor »

Hoi Henk Jan,
Ik heb de cd ook ontvangen,
hartstikke bedankt voor de moeite
nu nog even uitzoeken hoe alles werkt
Groeten v Sander
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”