Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz
Moderator: Beheerdersteam
weidok
Berichten: 2570 Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum
Bericht
door weidok » do 10 feb 2005, 20:42
kan ik er nog bij voor Audiocad ?
Zo ja
Schrijf mij er ook maar bij Henk Jan
Heb demo net gedownload
maar dat werkt niet
raampjes 2k ?
Handleiding ook binnengehaald
ziet er goed uit dat AudioCad
veel mogelijkheden
Franky
Berichten: 7 Lid geworden op: za 16 okt 2004, 12:41
Locatie: Breda
Bericht
door Franky » do 10 feb 2005, 21:30
Hoi Henkjan,
Leuk dat je ons laat meeprofiteren.
Wil je mij ook aan je audiocad lijstje toevoegen?
Heb je al enig idee wanneer je de software binnen krijgt?
Ik kan niet wachten
Op zich werkt WinISD prima maar om okk crossovers tot in detail te simuleren is wel interesant.
vriendelijk groetend
Frank
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » do 10 feb 2005, 23:24
Overzicht:
AudioCAD:
- Rademakers
- rdridder
- Maurice
- Henkjan
- Edo
- daniel
- weidok
- Franky
Ik ga bestellen... ik zal vandaag/morgen ieder een meel sturen met m'n gironr etc. [edit: meel is verstuurd] als t een beetje vlot gaat dan zouden we ergens in de komende paar weken de software op de PC moeten hebben.
@weidok: ik draai ook raam2k en dat is geen probleem. wel kan het op een enkele laptop (bv mijn Compaq Armada M700) het grafische deel niet helemaal lekker werken en zal je een DOS emulator moeten pakken
Laatst gewijzigd door
Henkjan op vr 11 feb 2005, 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » vr 11 feb 2005, 12:51
wat betreft AJHorn: bij ~3 pakketten is de prijs 111 euro. voor dit bedrag krijg je het thuis afgeleverd. Als er flink meer mensen zich aanmelden dan kan er misschien nog wel een paar euro van af (die doneer ik dan wel aan zelfbouwaudio.nl).
weidok
Berichten: 2570 Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum
Bericht
door weidok » vr 11 feb 2005, 15:35
Met AudioCad kun je ook TL ontwerpen
Wil een Fullrange TL met 20 cm speaker ontwerpen
Draadje staat hier wel op forum
maar dat schiet niet op
Dus binnenkort zelf maar eens proberen dan
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » vr 11 feb 2005, 15:53
weidok schreef: Met AudioCad kun je ook TL ontwerpen
klopt, maar ze noemen het "afstemmen" en niet simuleren, je krijgt dus geen freqentiecurves. Daarvoor zal je toch aan de AJHorn moeten..... Maar ik ben wel benieuwd naar wat AudioCAD dan precies wel kan met een TL.... (in de versie die ik nu nog gebruik zit TL niet in, dus weet ook niet meer dan wat ik op de website lees)
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » do 17 feb 2005, 22:30
Rademakers schreef: Misschien een idee om zieltjes te winnen op andere fora, bij gebrek aan interesse hier?
op Hear liep dat weer op t gebruikelijke gescheld uit..... verder nog weinig respons.
5 betalingen binnen
btw: er zijn dus nog exemplaren te koop. bij tijdig aanmelden doe je nog mee voor de 20 euri, daarna vraag ik er 25 voor.
Rademakers
Berichten: 199 Lid geworden op: wo 24 nov 2004, 1:57
Locatie: Rotterdam
Bericht
door Rademakers » vr 18 feb 2005, 0:39
Kun je mij opnieuw een mail sturen?
Sinds het formatteren van mijn harde schijf ben ik mijn password van mijn standaard email kwijt
Mvg Johan
Zandor
Berichten: 97 Lid geworden op: za 18 dec 2004, 11:43
Bericht
door Zandor » za 19 feb 2005, 11:12
Henkjan schreef: Rademakers schreef: Misschien een idee om zieltjes te winnen op andere fora, bij gebrek aan interesse hier?
op Hear liep dat weer op t gebruikelijke gescheld uit..... verder nog weinig respons.
5 betalingen binnen
btw: er zijn dus nog exemplaren te koop. bij tijdig aanmelden doe je nog mee voor de 20 euri, daarna vraag ik er 25 voor.
Hoi Henkjan , ik wil me bij deze dan ook graag opgeven voor een exemplaar
Groeten Sander
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » za 19 feb 2005, 13:15
Overzicht:
AudioCAD:
- Rademakers
- rdridder
- Maurice
- Henkjan
- Edo
- daniel
- weidok
- Franky
- Zandor
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » ma 21 feb 2005, 12:39
zo, ze zijn besteld.............
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door Edo » ma 21 feb 2005, 12:55
Da's mooi....we wachten af....
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » di 01 mar 2005, 22:11
wil de "derde" die een storting gedaan heeft op m'n giro zich svp per mail melden? mee dan t bedrag en de melding "storting door derde" stond er niet bij.....
en als de andere 2 die nig niet betaald hebben dat svp ook nog ff doen?
ennuh nee, ik weet nog niet wanneer ze komen, ik verwacht ze elk moment.....
Rademakers
Berichten: 199 Lid geworden op: wo 24 nov 2004, 1:57
Locatie: Rotterdam
Bericht
door Rademakers » wo 02 mar 2005, 1:14
Kun je mij opnieuw een mail sturen?
Sinds het formatteren van mijn harde schijf ben ik mijn password van mijn standaard email kwijt
Mvg Johan
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » wo 02 mar 2005, 12:20
Rademakers schreef: Kun je mij opnieuw een mail sturen?
Sinds het formatteren van mijn harde schijf ben ik mijn password van mijn standaard email kwijt
Mvg Johan
ik had je zowel een
als een
gestuurd, maar dat is blijkbaar allemaal niet aangekomen? check ff je
inbox op t forum, en
mij dan ff als die leeg is....
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » za 05 mar 2005, 16:48
OK, ze zijn onderweg naar Nederland. uiterard kreeg een anonieme magazijnwerker de schuld van de vertraging....
Maurice
Berichten: 140 Lid geworden op: zo 12 dec 2004, 21:27
Locatie: Arnhem
Contacteer:
Bericht
door Maurice » za 05 mar 2005, 22:22
Henkjan schreef: OK, ze zijn onderweg naar Nederland. uiterard kreeg een anonieme magazijnwerker de schuld van de vertraging....
Uiteraard, standaard verontschuldiging, uiteraard was de leverancier weer schuldig voor de vertraagde bestelling
Iig mooi dat ze onderweg zijn, dan kan ik ermee gaan stoeien en mijn speakers gaan ontwerpen! ;D
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » di 08 mar 2005, 17:49
en de andere 6 zijn al onderweg ......
Maurice
Berichten: 140 Lid geworden op: zo 12 dec 2004, 21:27
Locatie: Arnhem
Contacteer:
Bericht
door Maurice » di 08 mar 2005, 21:14
Maurice
Berichten: 140 Lid geworden op: zo 12 dec 2004, 21:27
Locatie: Arnhem
Contacteer:
Bericht
door Maurice » wo 09 mar 2005, 21:21
Eindelijk kan ik het forum bereiken....
Maar de cd-rom is binnen en de manual wordt nu uitgeprint!
HenkJan, mijn dank is zeer groot!!!!!
daniel
Berichten: 1458 Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 8:48
Locatie: Eindhoven
Bericht
door daniel » wo 09 mar 2005, 22:00
[forumvervuiling] tis binnen [/forumvervuiling]
Bedankt HenkJan
Franky
Berichten: 7 Lid geworden op: za 16 okt 2004, 12:41
Locatie: Breda
Bericht
door Franky » za 12 mar 2005, 15:26
Henk Jan,
Ook ik heb 'm de deurmat gevonden.
Mijn dank is groot
Zodra ik er tijd voor heb ga ik er eens goed voor zitten.
Wellicht handig om een topic te openen voor alle startersvragen?
vriendelijk groetend,
Frank
Zandor
Berichten: 97 Lid geworden op: za 18 dec 2004, 11:43
Bericht
door Zandor » ma 14 mar 2005, 19:40
Hoi Henk Jan,
Ik heb de cd ook ontvangen,
hartstikke bedankt voor de moeite
nu nog even uitzoeken hoe alles werkt
Groeten v Sander