Aha... een silicium uitvoering van de WK-amp??? Dat is dan weer prettig...SSassen schreef:het leveren van een onbehoorlijke hoeveelheid 2e orde harmonische vervorming,
Kees
Moderator: Beheerdersteam
Hoi Kees,audiomanics schreef:Kun je ook aangeven in welk gebied de T-Amp het sterkste is?
Kees
Hoi sander,SSassen schreef:Mja, da's een plot van de THD vs. vermogen, ik zie daarnaast ook graag een THD spectrum, dus van bv. 2Hz tot 25kHz en dat bij 1W, 10W en 50W. Oh, wacht die laatste twee gaat al niet, nu ja, 1mW, 100mW en 1W dan maar![]()
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Heb ik ook liever maar die koop je niet voor een appel en een eiSSassen schreef:Mijn ding is 't niet, maar dat wist je inmiddels al, ik gok liever op een nette 100W klasse-A met welhaast onmeetbaar lage vervorming.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Je moet maar 1 ding sander,en dat is ademenSSassen schreef:Ja, je moet hier idd. alles naar waarde schatten, ik leg de lat wat dat betreft als fervente zelfbouwer veels te hoog, en moet dus ook gewoon m'n grote mond houden![]()
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Maar de energierekening bij zoiets gaat weer snel vervelenSSassen schreef:ik gok liever op een nette 100W klasse-A met welhaast onmeetbaar lage vervorming.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Ik heb bewust twee totaal verschillende speakers gebruikt om juist te kijken of dat goed gaat. Allebei zijn ze acht ohm, maar de Avalon heeft een laag rendement, de Elipson juist relatief hoog. Biede luidsprekers hebben ook totaal verschillende karakters. Aan beide speakers beleefde ik meer plezier als ze werden aangestuurd door mijn oude Denon versterker.Lars schreef:Mooie en duidelijke recensie.![]()
Grotendeels ben ik het ook met je eens, maar het blijkt maar weer dat de gebruikte luidspreker de versterker kan maken of breken. Kan ook andersom natuurlijk.![]()
Het is geen moeilijke en "audiofiele" versterker, maar een waar je gewoon met elke luidspreker normaal naar kunt luisteren.
Het is meer de voeding en misschien het vermogen wat de minpuntjes kan veroorzaken.
Heb de super T amp (een andere) ook gehoord met een PC voedingLars schreef:Mooie en duidelijke recensie.![]()
Grotendeels ben ik het ook met je eens, maar het blijkt maar weer dat de gebruikte luidspreker de versterker kan maken of breken. Kan ook andersom natuurlijk.![]()
Het is geen moeilijke en "audiofiele" versterker, maar een waar je gewoon met elke luidspreker normaal naar kunt luisteren.
Het is meer de voeding en misschien het vermogen wat de minpuntjes kan veroorzaken.