Zo, ik ben es een tijdje wezen experimenteren. Nou, met de Wharfdales blijven het Nietjé's. Te weinig laag met of zonder BR poortjes. Verders doen ze het niet verkeerd. Ik moest wel even het schuimrubber laagje op het toetertje vervangen. Dat was dus totaal vergaan en kon ik er zo met m'n vinger af halen. Zit nu een stukje tochtband op. Lijkt net echt..
Maar omdat ik de kastjes eigenlijk best wel leuk vind, heb ik er nu bij één een Visaton W200 inzitten. Dat gaat net iets beter. Of ik die ook echt ga gebruiken weet ik nog niet, want ik heb vier van die woofertjes en die zijn eigenlijk gereserveerd voor een volgend proef TL project.
Nog maar ff beraadslagen met m'n betere IK en m'n slechtere IK...
