Pjotr schreef:Pas maar op, Marp Photoshopt daar zo een Tangbandje inHenkjan schreef:klompen maken ze toch ook uit 1 stuk?

Moderator: Beheerdersteam
Heb ik al, ik heb twee dikwandige aluminium vaasjes op de kop getikt voor de andere tangbandjes die ik had besteld. Ligt voorlopig nog op de plank.Henkjan schreef:ik denk dat Indoubt een idee krijgt voor een volgend project, als z'n koffiekopjes afzijnPjotr schreef:Pas maar op, Marp Photoshopt daar zo een Tangbandje inHenkjan schreef:klompen maken ze toch ook uit 1 stuk?
Hallo Hans,Hans Nootdorp schreef:Edo, ik heb 2 vragen over je Isis.
Ik las ik dat jij in eerste instantie geen Pitrex tegen de zijwanden hebt aangebracht. Is dat nog steeds zo of heb je dat later alsnog gedaan?
Ik wil nl. een luidspreker bouwen, die ook erg smal is: 22 cm. En dat is inwendig 15 cm. Ik ben ook bang dat Pitrex op de zijwanden te veel volume wegneemt.
Mijn 3 weg met sidefire woofer krijgt nl. een X-frequentie van ca. 120 Hz. M.a.w.: hoe hard is onder de 120 Hz de Pitrex nodig?
Jij hebt lood tussen de platen MDF/multiplex gedaan. Is jouw ervaring dat dat effectiever is dan loodbitumen op bijv. 25 mm MDF ?