gisteren de folie spoelen(jantzen) erin gezet,eerste indruk strakker laag,geluid komt nog beter los van de speakers.
nog een paar daagjes en dan gaat m`n set in de lengterichting van mijn kamer opgesteld worden en hoop ik dat akoestiek wat beter wordt.
er komen 2 actieve subs bij,de seas l26(h1209)units zijn besteld.
zit er aaan te twijfelen om de speakers gesloten te gaan uitvoeren dit lijkt me keurig te gaan met de subs die ook gesloten worden uitgevoerd.
na al het gekl**t met de tweeter zie:http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=3007 ,neem ik van edo een stel gewone 9700`s over,ben ik daar ook vanaf want de filter aanpassingen leverde wel een beter geheel op maar een verschikkelijke nadruk op de ssssssssssssen!!!!
ondertussen heb ik niet stil gezeten en ben begonnen met de bouw van 2 subs met de seas l26 foto`s van de bouw volgen spoedig.
na al het gekl**t met de tweeter zie:http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=3007 ,neem ik van edo een stel gewone 9700`s over,ben ik daar ook vanaf want de filter aanpassingen leverde wel een beter geheel op maar een verschikkelijke nadruk op de ssssssssssssen!!!!
Tja, dat ligt toch écht niet aan die tweeter hoor. Heb je de Isis wel eens gehoord waar die ook in zat?
Wacht even, ik kijk naar dat draadje en je speelt juist met de Isis? En je vind die sss-erig klinken? Daar snap ik nu helemaal niets van.
vandaag de tweeters vervangen voor een `orginele` 9700,en alles valt prima op z`n plek,weg ssssss en het wat harde is er ook compleet uit.
zonde van de spoeltjes die ik gister heb gekocht maar die zullen later nog wel eens van pas komen.