Was ook helemaal mijn bedoeling niet.. Ik wilde gewoon weten of die woofers keurig synchroon lopen en er niet een in tegenfase staat te wapperen.. Ik vond het zo'n leuk gezicht dat ik het met anderen wilde delen.. Vandaar het filmpje dus.. Of de SPL laag is.. De hele bus stond te kraken dus dat valt nog wel mee dacht ik zo..Fuzzbass schreef:Ik wil je - overigens indrukwekkend - rijtje subs niet afkraken, maar bij 2 Hz is de SPL natuurlijk bedroevend laag. Dus dat doet toch wel het effect teniet. Elke sub met een grote slag krijg je met hooguit 100 watt ver over z'n Xmax heen.
Doet me denken aan een verkoper in een hifi zaak die de koper wijst op de wapperende konussen van het setje dat-ie aan het demostreren is: "goed, hè?". Terwijl gewoon het spul zeker 10-20% THD staat uit te blazen.
Kees




