Luisterdag ZelfbouwAudio in het Noorden 21 oktober 2006.....
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
pm is verdwenen
Iemand hier heeft mij een pm gestuurd maar die heb ik nooit kunnen lezen omdat die niet in mijn hele postgebeuren terug te vinden is.
Mocht je antwoord willen (ik ben ook erg nieuwschierig naar de inhoud) dan graag nog een berichtje sturen aub.
Mocht je antwoord willen (ik ben ook erg nieuwschierig naar de inhoud) dan graag nog een berichtje sturen aub.
Re: pm is verdwenen
dat ben ik niet geweest nando ...nando schreef:Iemand hier heeft mij een pm gestuurd maar die heb ik nooit kunnen lezen omdat die niet in mijn hele postgebeuren terug te vinden is.
Mocht je antwoord willen (ik ben ook erg nieuwschierig naar de inhoud) dan graag nog een berichtje sturen aub.
maar ik heb er ook 2 gekregen vogens mijn email
maar in de inbox zie ik ze niet...
zeker een storing .. maar ehm tot morgen...
PS: mis Leeuwarden toch hoor
heb inderdaad ook een mailtje gehad wat niets bleek te zijn...
Ik heb er zin in!!
net nog CD-tje gebrand met wat test muziek...is mooie mix van veel audifile muziek met veel laag en veel vrouwenstemmen...wil die grote TL's van Sietse wel eens horen hun best doen! en de rest natuurlijk ook!!
tot later!
Simon
net nog CD-tje gebrand met wat test muziek...is mooie mix van veel audifile muziek met veel laag en veel vrouwenstemmen...wil die grote TL's van Sietse wel eens horen hun best doen! en de rest natuurlijk ook!!
tot later!
Simon
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Veel plezier, we lezen/zien de verhalen/foto's hier wel verschijnen!
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Ja ja, voor wie denkt hoezo bloemen, wij hebben Kees en Evelien namens Zelfbouwaudio een bloemetje aangeboden en nogmaals gefeliciteerd met hun huwelijk. En dat konden wij natuurlijk niet aan de grote klok hangen, anders was het geen verassing meer.audiomanics schreef:
Kees en Eef
Ik denk dat het een geslaagde dag is geweest maar ik moet nog ff een en ander laten bezinken voor ik mijn verslag ga doen. ff de boel op een rijtje hebben. En foto's zullen er wel komen, maar niet van mij natuurlijk. 1 foto gemaakt en batt. leeg..
Even een kort verslag van deze luisterdag te Beetstzwaag..
Echt grandioos, gezellig en leerzaam...
leuk te weten welk gezicht schuil gaat achter een gebruikersnaam..
Kortom ... dit moeten we vaker doen in het noorden
De akoestiek van de zaal was boven verwachting !!!!
Verder reacties wacht ik af.... laat ik aan de echte "luisteraars" over
zonder vooroordelen..

Wat de meeste indruk op mij heeft gemaakt is de WK buizeneindtrap
van KT 88... graag meer info hierover Sander

jongens bedankt.. voor deze gezellige dag...................
Echt grandioos, gezellig en leerzaam...
leuk te weten welk gezicht schuil gaat achter een gebruikersnaam..
Kortom ... dit moeten we vaker doen in het noorden
De akoestiek van de zaal was boven verwachting !!!!
Verder reacties wacht ik af.... laat ik aan de echte "luisteraars" over
zonder vooroordelen..
Wat de meeste indruk op mij heeft gemaakt is de WK buizeneindtrap
van KT 88... graag meer info hierover Sander

jongens bedankt.. voor deze gezellige dag...................

