Rudy schreef:er is een verschil tussen het oneens zijn en "ik zou het anders doen"
alé, dat vind ik toch.
En dat is ook prima zo, want als iedereen de zelfde mening zou hebben zou het een saaie wereld worden
Ik ben iemand die niks op de wilde boef doet, alles bemeten en doordacht vooralleer ik de soldeerbout aanraak, en zelfs dan loopt het soms nog eens mis.
Mis lopen kan het altijd. Maar ik heb het nu een keer doorgerekend, en daar kwam uit dat het zou werken, daarna kwamen kleine weizigingen. Die waren echter zodanig dat "het werken" van de orginele berekeningen alleen nog maar versterkt werden. Dus naar mijn mening hoef ik dan niet alles opnieuw te doen...
Maar genoeg daarover, ik vind het gewoon geweldig dat ik zo goed geholpen wordt
Ondertussen ben ik bezig met een PCB layout voor de voeding. Met Eagle gaat dat prima, en het is ook nog eens freeware (in ieder geval voor thuisgebruik)

. Ik heb al wat websites gevonden waar hoe ik zo'n PCB moet fabriceren (zoals hier:
http://www.turbokeu.com/myprojects/pcb.htm ). Niet al te ingewekkeld, en buiten de chemokuur en de plaatjes heb ik zowat alles in huis.