Luisterdag ZelfbouwAudio in het Noorden 21 oktober 2006.....

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
mluyben
Berichten: 331
Lid geworden op: wo 24 aug 2005, 10:30
Locatie: Friesland

Bericht door mluyben »

mluyben schreef:
ik neem waarschijnlijk ook nog een gast mee.
Zal ik tegen die tijd wel met zekerheid melden.
Hij heeft gezegd mee te gaan dus ik meld alvast deze gast aan, kan hij mooi mee helpen sjouwen :wink: .
mluyben schreef:
Ik ga eerdaags ook aan mijn zelfontworpen 2,5 weg center beginnen....
Ik ga er waarschijnlijk toch 2 bouwen om eens te horen of het stereo ook iets is, ik heb de units toch liggen. Eerste kast staat bijna in elkaar, misschien neem ik ze mee als 'Project in wording'.
Ze zullen niet klaar zijn, dat lijkt me tenminste sterk...

Trouwens weidok ik wil eigenwijs toch eerst mijn [licht gemodifiseerd] DVD speler gebruiken. Kan zijn dat ik tijdens de demo wissel naar de CD speler.

Ik neem ook nog 2x3,5 meter [3,5mm2] luidspreker kabel mee.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

mluyben schreef:
mluyben schreef:
ik neem waarschijnlijk ook nog een gast mee.
Zal ik tegen die tijd wel met zekerheid melden.
Hij heeft gezegd mee te gaan dus ik meld alvast deze gast aan, kan hij mooi mee helpen sjouwen :wink: .
mluyben schreef:
Ik ga eerdaags ook aan mijn zelfontworpen 2,5 weg center beginnen....
Ik ga er waarschijnlijk toch 2 bouwen om eens te horen of het stereo ook iets is, ik heb de units toch liggen. Eerste kast staat bijna in elkaar, misschien neem ik ze mee als 'Project in wording'.
Ze zullen niet klaar zijn, dat lijkt me tenminste sterk...

Trouwens weidok ik wil eigenwijs toch eerst mijn [licht gemodifiseerd] DVD speler gebruiken. Kan zijn dat ik tijdens de demo wissel naar de CD speler.

Ik neem ook nog 2x3,5 meter [3,5mm2] luidspreker kabel mee.
Schema is aangepast..

Het project "De Waddenhoorn" zet ik voorlopig door (familie)omstandigheden even in de ijskast.
Neem de ML TL's wel mee ...:) ..:)
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

Laatst aangepast door weidok op Zo Sep 17, 2006 20:33, in totaal 55 keer bewerkt
LOL!!!

Ik zie dat het phono gebeuren rond het middaguur zal vallen, dat geeft me wat tijd om naar het Noorden te komen zonder dat ik bij duister moet vertrekken :lol:

Mocht iemand nog behoefte hebben om mijn KT88 triode of hybrid versterkers te horen/zien, dan kan ik die meenemen.
Misschien iets voor de klooi-uurtjes.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

Mocht iemand nog behoefte hebben om mijn KT88 triode of hybrid versterkers te horen/zien, dan kan ik die meenemen.
Misschien iets voor de klooi-uurtjes.
Iets moois laten zien mag altijd natuurlijk 8) 8) 8) 8) 8)
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

Even terzijde, want ik heb niet het hele topic gevolgd: hoe verloopt de betaling?
Graag even een mailtje of PB hierover.
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

De zaalhuur is 40 Euro. Kosten per persoon is 40 gedeeld door het aantal deelnemers, te voldoen ter plekke in kontanten, dan kunnen wij ook weer direct afrekenen met de verhuurder.
Zo simpel is dat hier in het Noorden.... :wink:
nando
Berichten: 23
Lid geworden op: zo 04 jun 2006, 9:45

Bericht door nando »

We zitten nu op 12 tot 14 man

40/12 = €3,33
40/14 = €2,86

Misschien eerder aan bod geweest maar eten en drinken zelf meenemen?
Ik denk dat (mocht ik het niet vergeten) gewoon wat pakken drinken meeneem en met wat bekertjes kan je lekker wat uitschenken voor diegene die dat wil hebben.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

nando schreef:
We zitten nu op 12 tot 14 man

40/12 = €3,33
40/14 = €2,86

Misschien eerder aan bod geweest maar eten en drinken zelf meenemen?
Ik denk dat (mocht ik het niet vergeten) gewoon wat pakken drinken meeneem en met wat bekertjes kan je lekker wat uitschenken voor diegene die dat wil hebben.
We zien wel hoeveel deelnemers er zijn..
We bepalen dan wel de kosten per persoon..
Koffie kunnen we waarschijnlijk ook wel krijgen..
of we zetten het zelf of we laten ons bedienen
dat moeten we nog regelen..!!!!!
Het is de bedoeling dat we zelf verder eten en ander drinken
meenemen :) :)
Gebruikersavatar
Hififiel
Berichten: 391
Lid geworden op: di 11 jan 2005, 12:02
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Hififiel »

Hoi allemaal goed te zien dat de luisterdag doorgaat.
Ik had zelf aangegeven dat ik niet zou kunnen maar door een verandering in de plannen zou ik ook nog kunnen, kan ik mij bij deze nog opgeven?

Ik zou mee kunnen nemen:
De Cantate speakers met JX92s driver.
Project Xpression met Ortofon X3-MC.
En misschien ook nog de Dynavox VR70e budget buizen amp.

Groetjes Kevin.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

Hififiel schreef:
kan ik mij bij deze nog opgeven?

Ik zou mee kunnen nemen:
De Cantate speakers met JX92s driver.

Groetjes Kevin.
Je bent van harte welkom Kevin
Ik zal de deelnemerslijst aanpassen..

De Cantate's met de Jordan willen we natuurlijk
allemaal wel eens beluisteren :)

Zal kijken hoe en en ander in het schema past..
Tot de luisterdag in het Noorden zou ik zeggen...
Gebruikersavatar
Hififiel
Berichten: 391
Lid geworden op: di 11 jan 2005, 12:02
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Hififiel »

OK super :D ik verheug me er nu al op 8)

De cantates neem ik dan zowiezo mee en laat het even horen of jullie ook de Dynavox lowbudget buizenversterker en/of de Pro-Ject Xpression draaitafel willen beluisteren.
Ik zie erg uit naar het beluisteren naar de visaton TL3pitters, ben zeer benieuwd hoe die klinken.

Groet Kevin
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Bericht door richard »

Mogen er trouwens ook belangstellenden komen die niets te beluisteren mee nemen?
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

richard schreef:
Mogen er trouwens ook belangstellenden komen die niets te beluisteren mee nemen?
Ja.. van mij wel.. :) :)
Gebruikersavatar
ovni
Berichten: 1015
Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän

Bericht door ovni »

richard schreef:
Mogen er trouwens ook belangstellenden komen die niets te beluisteren mee nemen?
Tuurlijk .... je kunt toch ook niet op elke diy bijeenkomst een nieuw groot project presenteren.
Gebruikersavatar
mluyben
Berichten: 331
Lid geworden op: wo 24 aug 2005, 10:30
Locatie: Friesland

Bericht door mluyben »

richard schreef:
Mogen er trouwens ook belangstellenden komen die niets te beluisteren mee nemen?
Tuurlijk, daar ging ik ook van uit. Ik neem immers ook een gast mee.
Gebruikersavatar
Hififiel
Berichten: 391
Lid geworden op: di 11 jan 2005, 12:02
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Hififiel »

Oja een vraagje :? de lokatie is toch Beetsterzwaag en niet Beetserzwaag? want dat laatste ken ik niet en vind het ook niet met de route planner :lol:


Kevin
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Bericht door audiomanics »

dus wat denk je??? Beesterzwaag natuurlijk :wink:

Kees
Laatst gewijzigd door audiomanics op ma 25 sep 2006, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

"Eenvoud is de weg naar Beetsterzwaag"? :twisted:
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

KT88 schreef:
"Eenvoud is de weg naar Beetsterzwaag"? :twisted:
Zo is dat. 8)
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

Hififiel schreef:
Oja een vraagje :? de lokatie is toch Beetsterzwaag en niet Beetserzwaag? want dat laatste ken ik niet en vind het ook niet met de route planner :lol:


Kevin
He Kevin lijst aangepast :oops:
is Beetsterzwaag dus..
de spellingscontrole van word kent die plaats ook niet
dus sorry dat ik je in verwarring heb gebracht ..
:P :P :P :P :P

Beesterzwaag LOL blijft leuk die Kees 8) 8)
Gebruikersavatar
doppedoos
In memoriam †
Berichten: 509
Lid geworden op: do 06 jan 2005, 18:16
Contacteer:

Bericht door doppedoos »

hallo,
Al heb ik na de luisterdag in Breda weinig nieuws te laten horen en zit ik midden in een nieuw speaker ontwerp ben ik zeer geinteresseerd naar wat jullie te laten horen hebben! Kan ik langskomen op de luisterdag als GAST?

Ben zeer geinteresseerd in sietse's speakers en tangband hoorns! ook omdat mijn nieuwe ontwerp een 3.5 weg tangband wordt.

Groet, Simon
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

doppedoos schreef:
hallo,
Al heb ik na de luisterdag in Breda weinig nieuws te laten horen en zit ik midden in een nieuw speaker ontwerp ben ik zeer geinteresseerd naar wat jullie te laten horen hebben! Kan ik langskomen op de luisterdag als GAST?

Ben zeer geinteresseerd in sietse's speakers en tangband hoorns! ook omdat mijn nieuwe ontwerp een 3.5 weg tangband wordt.

Groet, Simon
Natuurlijk ben je welkom.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

doppedoos schreef:
hallo,
Al heb ik na de luisterdag in Breda weinig nieuws te laten horen en zit ik midden in een nieuw speaker ontwerp ben ik zeer geinteresseerd naar wat jullie te laten horen hebben! Kan ik langskomen op de luisterdag als GAST?

Ben zeer geinteresseerd in sietse's speakers en tangband hoorns! ook omdat mijn nieuwe ontwerp een 3.5 weg tangband wordt.

Groet, Simon
Simon lijst is aangepast zie pagina 1 post 1 !!!
Totziens op de luisterdag :) :)
jeoffrey
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 03 apr 2005, 16:33

Bericht door jeoffrey »

hallo,

Ik woon in groningen en wou met een vriend langskomen op deze dag. heb alleen nergens kunnen lezen hoe ik mij kan aanmelden. heeft iemand hier info over?
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Gewoon ff de openings post lezen, maar bij deze zijn jij en je vriend geregistreerd en welkom natuurlijk.
Weidok gaat nog wel de lijst bijwerken, maar heeft te maken met vervelende fam. omstandigheden, waarvan we de afloop niet weten.
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”