Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
ik neem waarschijnlijk ook nog een gast mee.
Zal ik tegen die tijd wel met zekerheid melden.
Hij heeft gezegd mee te gaan dus ik meld alvast deze gast aan, kan hij mooi mee helpen sjouwen .
mluyben schreef:
Ik ga eerdaags ook aan mijn zelfontworpen 2,5 weg center beginnen....
Ik ga er waarschijnlijk toch 2 bouwen om eens te horen of het stereo ook iets is, ik heb de units toch liggen. Eerste kast staat bijna in elkaar, misschien neem ik ze mee als 'Project in wording'.
Ze zullen niet klaar zijn, dat lijkt me tenminste sterk...
Trouwens weidok ik wil eigenwijs toch eerst mijn [licht gemodifiseerd] DVD speler gebruiken. Kan zijn dat ik tijdens de demo wissel naar de CD speler.
Ik neem ook nog 2x3,5 meter [3,5mm2] luidspreker kabel mee.
ik neem waarschijnlijk ook nog een gast mee.
Zal ik tegen die tijd wel met zekerheid melden.
Hij heeft gezegd mee te gaan dus ik meld alvast deze gast aan, kan hij mooi mee helpen sjouwen .
mluyben schreef:
Ik ga eerdaags ook aan mijn zelfontworpen 2,5 weg center beginnen....
Ik ga er waarschijnlijk toch 2 bouwen om eens te horen of het stereo ook iets is, ik heb de units toch liggen. Eerste kast staat bijna in elkaar, misschien neem ik ze mee als 'Project in wording'.
Ze zullen niet klaar zijn, dat lijkt me tenminste sterk...
Trouwens weidok ik wil eigenwijs toch eerst mijn [licht gemodifiseerd] DVD speler gebruiken. Kan zijn dat ik tijdens de demo wissel naar de CD speler.
Ik neem ook nog 2x3,5 meter [3,5mm2] luidspreker kabel mee.
Schema is aangepast..
Het project "De Waddenhoorn" zet ik voorlopig door (familie)omstandigheden even in de ijskast.
Neem de ML TL's wel mee ... ..
Laatst aangepast door weidok op Zo Sep 17, 2006 20:33, in totaal 55 keer bewerkt
LOL!!!
Ik zie dat het phono gebeuren rond het middaguur zal vallen, dat geeft me wat tijd om naar het Noorden te komen zonder dat ik bij duister moet vertrekken
Mocht iemand nog behoefte hebben om mijn KT88 triode of hybrid versterkers te horen/zien, dan kan ik die meenemen.
Misschien iets voor de klooi-uurtjes.
Mocht iemand nog behoefte hebben om mijn KT88 triode of hybrid versterkers te horen/zien, dan kan ik die meenemen.
Misschien iets voor de klooi-uurtjes.
De zaalhuur is 40 Euro. Kosten per persoon is 40 gedeeld door het aantal deelnemers, te voldoen ter plekke in kontanten, dan kunnen wij ook weer direct afrekenen met de verhuurder.
Zo simpel is dat hier in het Noorden....
Misschien eerder aan bod geweest maar eten en drinken zelf meenemen?
Ik denk dat (mocht ik het niet vergeten) gewoon wat pakken drinken meeneem en met wat bekertjes kan je lekker wat uitschenken voor diegene die dat wil hebben.
Misschien eerder aan bod geweest maar eten en drinken zelf meenemen?
Ik denk dat (mocht ik het niet vergeten) gewoon wat pakken drinken meeneem en met wat bekertjes kan je lekker wat uitschenken voor diegene die dat wil hebben.
We zien wel hoeveel deelnemers er zijn..
We bepalen dan wel de kosten per persoon..
Koffie kunnen we waarschijnlijk ook wel krijgen..
of we zetten het zelf of we laten ons bedienen
dat moeten we nog regelen..!!!!!
Het is de bedoeling dat we zelf verder eten en ander drinken
meenemen
Hoi allemaal goed te zien dat de luisterdag doorgaat.
Ik had zelf aangegeven dat ik niet zou kunnen maar door een verandering in de plannen zou ik ook nog kunnen, kan ik mij bij deze nog opgeven?
Ik zou mee kunnen nemen:
De Cantate speakers met JX92s driver.
Project Xpression met Ortofon X3-MC.
En misschien ook nog de Dynavox VR70e budget buizen amp.
De cantates neem ik dan zowiezo mee en laat het even horen of jullie ook de Dynavox lowbudget buizenversterker en/of de Pro-Ject Xpression draaitafel willen beluisteren.
Ik zie erg uit naar het beluisteren naar de visaton TL3pitters, ben zeer benieuwd hoe die klinken.
Oja een vraagje de lokatie is toch Beetsterzwaag en niet Beetserzwaag? want dat laatste ken ik niet en vind het ook niet met de route planner
Kevin
He Kevin lijst aangepast
is Beetsterzwaag dus..
de spellingscontrole van word kent die plaats ook niet
dus sorry dat ik je in verwarring heb gebracht ..
hallo,
Al heb ik na de luisterdag in Breda weinig nieuws te laten horen en zit ik midden in een nieuw speaker ontwerp ben ik zeer geinteresseerd naar wat jullie te laten horen hebben! Kan ik langskomen op de luisterdag als GAST?
Ben zeer geinteresseerd in sietse's speakers en tangband hoorns! ook omdat mijn nieuwe ontwerp een 3.5 weg tangband wordt.
hallo,
Al heb ik na de luisterdag in Breda weinig nieuws te laten horen en zit ik midden in een nieuw speaker ontwerp ben ik zeer geinteresseerd naar wat jullie te laten horen hebben! Kan ik langskomen op de luisterdag als GAST?
Ben zeer geinteresseerd in sietse's speakers en tangband hoorns! ook omdat mijn nieuwe ontwerp een 3.5 weg tangband wordt.
hallo,
Al heb ik na de luisterdag in Breda weinig nieuws te laten horen en zit ik midden in een nieuw speaker ontwerp ben ik zeer geinteresseerd naar wat jullie te laten horen hebben! Kan ik langskomen op de luisterdag als GAST?
Ben zeer geinteresseerd in sietse's speakers en tangband hoorns! ook omdat mijn nieuwe ontwerp een 3.5 weg tangband wordt.
Groet, Simon
Simon lijst is aangepast zie pagina 1 post 1 !!!
Totziens op de luisterdag
Ik woon in groningen en wou met een vriend langskomen op deze dag. heb alleen nergens kunnen lezen hoe ik mij kan aanmelden. heeft iemand hier info over?
Gewoon ff de openings post lezen, maar bij deze zijn jij en je vriend geregistreerd en welkom natuurlijk.
Weidok gaat nog wel de lijst bijwerken, maar heeft te maken met vervelende fam. omstandigheden, waarvan we de afloop niet weten.