de eerste voet is ook klaar om gefineerd te worden, deze worden in dezelde fineer gezet alleen maak ik ze zwart,ik kan niet wachten tot ze klaar zijn,misschien kunnen ze wel mee naar breda
nieuw project
Moderator: Beheerdersteam
ik heb testen gezet maar omdat deze houtstructuur dremate grof is zal ik tot 10 laklagen moeten gaan,misschien nog wel meer dus waarschijnlijk gaat dit niet gebeuren.
de eerste voet is ook klaar om gefineerd te worden, deze worden in dezelde fineer gezet alleen maak ik ze zwart,ik kan niet wachten tot ze klaar zijn,misschien kunnen ze wel mee naar breda
de eerste voet is ook klaar om gefineerd te worden, deze worden in dezelde fineer gezet alleen maak ik ze zwart,ik kan niet wachten tot ze klaar zijn,misschien kunnen ze wel mee naar breda
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
voorlopig nog inspelen,helaas zijn de naden licht zichtbaar geworden.
ze spelen in ieder geval heerlijk,het is ongelooflijk hoe laag die dingen gaan.in vergelijk met m`n vorige luidsprekers(premiun 11) is `t ongelooflijk hoeveel detail erbij is gekomen.


de voeten moet ik nog afmaken,helaas eerst wat andere dingen.
hoe kun je `t beste stof van een tweeter afhalen?
ze spelen in ieder geval heerlijk,het is ongelooflijk hoe laag die dingen gaan.in vergelijk met m`n vorige luidsprekers(premiun 11) is `t ongelooflijk hoeveel detail erbij is gekomen.


de voeten moet ik nog afmaken,helaas eerst wat andere dingen.
hoe kun je `t beste stof van een tweeter afhalen?
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
die gaten moest ik er wel inmaken om loodbitumen,bedrading en demping te kunnen monteren.Wat is eigenlijk de bedoeling van die vier vierkanten die je in de baffle hebt/had?
wat die woofer betreft ziet het er in `t echt wel een stuk luxer uit
de eerste indrukken,hoog zeer goed(foliespoelen?)met veel detail,laag veel detail en echt laag,stond werkelijk echt versteld hoe laag die dingen gaan.
het miden vind ik ook goed,maar heb liever dat ie iets meer forward klinkt het geluid komt mooi los van de speakers,ze moeten nog wel wat uurtjes inspelen ze hebben er nu een uurtje of 40 erop zitten en hoor nog steeds veel veranderen.
Over de tweeter was ik ook heel tevreden. Sommigen vinden 'm te schel, anderen juist weer te terughoudend. Het is in ieder geval wél een tweeter waar je een mening over moet hebben
.
Ik vind 'm mooi uitgewogen en gedetailleerd. Van scherpte geen last.
Die revelator woofers zien er in 't echt idd mooier uit
. Klinken ook mooi! Veel plezier ermee!
Ik vind 'm mooi uitgewogen en gedetailleerd. Van scherpte geen last.
Die revelator woofers zien er in 't echt idd mooier uit
ik zal een tweede keer ook twijfelen met de plastic coating,het is erg agressief,het reageert slecht met tix en droogt zo verschrikkelijk snel het is echt stofdroog in 10 minuten.
wat betreft het meenemen naar de luisterdag gaat niet lukken omdat de auto vol zit met meerijders.
daarintegen ben je van harte welkom om een keer tekomen luisteren,als ze af zijn.
eerlijk is eerlijk,edo heeft hier toch een mooie klus mee geklaard
wat betreft het meenemen naar de luisterdag gaat niet lukken omdat de auto vol zit met meerijders.
daarintegen ben je van harte welkom om een keer tekomen luisteren,als ze af zijn.
eerlijk is eerlijk,edo heeft hier toch een mooie klus mee geklaard
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Aanhangwagentje huren en daar die meerijders in stoppen..dre schreef:wat betreft het meenemen naar de luisterdag gaat niet lukken omdat de auto vol zit met meerijders.
Of je brengt ze naar het station en in Breda pik je ze weer op.. Mogelijkheden genoeg..
Ik ben er niet... te kort op Beetsterzwaag..
Kees
Excuus voor de dubbelpost, computer bleef hangen.dre schreef:moet ik de eerste of de 2e vraag beantwoorden?![]()
ik heb het filter zo overgenomen,ik laat ze eerst goed inspelen en dan kijken we wel hoe `t resultaat is.
Handig dat het filter extern is geplaatst, aanpassingen zijn dan toch een stuk makkelijker te realiseren.
helaas heb ik geen 1.8mh liggen,wel een 2mh maar die is slechts 1.4mm er zit nu een tritec in van 3.5mm,ik ga maar eerst een luchtspoel proberen als er een andere spoel inkomt wordt het waarschijnlijk een foliespoel(prijs is wel even schrikken
)
alleen past die foliespoel niet meer in de filterkast.......
alleen past die foliespoel niet meer in de filterkast.......

