de status van vandaag:

creatief met klemmen:

creatief met condensatoren:

zo, en volgende week de staande versie......
Moderator: Beheerdersteam



Kom je vanzelf achter natuurlijkCarloPJB schreef:En nu maar hopen dat je filter naar je zin is en/of er niks stuk gaat
tja vrees voor de frees, kan er ook niets aan doenDualdudE schreef:Is het niet de bedoeling dat je 't dempings materiaal een beetje uitelkaar trekt, en 'onderin' wat meer d'r in propt dan bovenin? Zo begreep ik iig de bouwhandleidingMaar ziet 'r goed uit, verder dan m'n huisgenoot die al eerder met bouwen is begonnen. Die hikt ook tegen het frezen aan