Uiteraard even gekeken hoe ze eruit komen te zien, de boven -en onderkant zitten dus nog niet vast

En nog een.

Deze is leuk ... zo zien ze er ERG groot uit zo

De 2e kast ligt klaar voor morgen. Even genoeg zaagsel gehapt voor één avond.

Moderator: Beheerdersteam

Dat topic heb ik geziendesmo schreef:ik ben ook bezig met de needles
viewtopic.php?t=2282
al had ik niet alleen de boven en onderplaat los gelaten, je demping er instoppen van boven af is lastig, moet je met een lang voorwerpdoen, aangezien je je hand er niet ver in krijgt (ik teminste niet)
maar leuk project, ik gebruik ook echter de tangband drivers, ben benieuwt, moet de gaten nog gaan frezen.
iig succes verder!
Stick met de W4-655 kan 'r ook nog wel bijHenkjan schreef:we moeten eens een luistervergelijk gaan houden, Needle met FRS8, Needle met W3, Lancetta met W3 (heb ik al staan)

Mij ook. En is makkelijker te schilderenb_force schreef:mij lijkt dnek ik de optie zwart voor rest grijs mooier, maarja tis heel heel persoonlijk.
Leuk (en goedkoop) projectje. Hoe klinken ze tot nu toe ?
Ik heb ook grilletjes besteldDualdudE schreef:Omdat ik de FRS8 niet de mooiste driver vind die 'r is, zou ik zorgen dat hij zo weinig mogelijk opvalt, dus de voorkant zwart. Ook in het geval van een TangBand zou ik de voorkant zwart doen, dan valt deze juist wel goed op
En grijs wordt ook echt grijs, of wordt dat zilver? Zilver is namelijk een enorme rotkleur om netjes te krijgen dus zou voor een mooie grijs gaan.
Waar heb je de drivers nu besteld dan?
edit:
Al gevonden in de openingspost, Electronica-online.nl?
Heb nu twee keer een bestelling bij lautsprechershop.de gedaan. Kost wel 17 euro verzendkosten per bestelling, maar er wordt wel snel en goed geleverd