Mocht het aan de orde zijn straks moet je me maar een PB sturen over die ringen, wie weet wat ik kan doen voor je..
Ondertussen heb ik relatief weinig gedaan vanwege het warme weer. Tja, Hollanders moeten altijd wat te zeuren hebben natuurlijk, en zo is het te koud, en zo is het te warm.. Maar vooruit.
Ik ben bezig geweest om de bovenkant van de baffle ook zijn bolling mee te geven, en dat is naar mijn zin eigenlijk minder goed gelukt dan met de kast zelf. Ik was in eerste instantie bezig geweest met de bandschuurmachine, en dat had ik beter niet kunnen doen. Nu is de bovenkant ook in langsrichting wat afgebold, en dat had eigenlijk mooi recht moeten wezen. Daarnaast zit er in de bolling op de kast nu een gesleten plekje, en dat moeten we dus weer bijplamuren..
Komt wel weer goed, maar ik heb er weer een extra karweitje erbij
Ik heb me voorgenomen om de speakerkast nu in grote onderdelen klaar te maken, en als de tijd daar is dat ze gelakt en gefineerd kunnen worden ga ik op m'n gemakje alles mooi afwerken. Dan heb je die precisie ook wat meer in je vingers dan het 'ruwe' zaag en timmerwerk zeg maar.
Volgende karweitje wordt denk ik het voetje waar de kegel op komt te rusten...