Luidsprekers voor BeoLab 1700
Moderator: Beheerdersteam
De gewone boxen van mijn versterker (ook B&O en 3-wegs) klinken toch net iets voller, bij de nieuwe boxen is de bas wat afwezig, maar is het hoog heel erg mooi (imo natuurlijk). Het leuke is dat mijn versterker 4 aansluitingen heeft en ik nu dus 4 boxen tegelijk heb staan/spelen op mijn kamertje 
Conclusie: de B&O boxen klinken voller, vollediger
maar de visatons hebben een prachtig hoog (goed te horen bij bijvoorbeeld de mondharmonica van dylan, werkelijk prachtig).
Samen vormen ze voor mij het ultieme geluid
Nja, ik vroeg me dus af wat voor verf ik moet nemen.
Conclusie: de B&O boxen klinken voller, vollediger
maar de visatons hebben een prachtig hoog (goed te horen bij bijvoorbeeld de mondharmonica van dylan, werkelijk prachtig).
Samen vormen ze voor mij het ultieme geluid
Nja, ik vroeg me dus af wat voor verf ik moet nemen.











