Zeker als je al wat "warmere"luidsprekers heb, zoals de Isis, klinkt die klasse D heel erg lekker in mijn oren...Wowly schreef:Veel mensen moeten erg wennen aan het "droge karakter. Een klasse A klinkt in mijn beleving veel warmer. Maar als je echt op geluidskwaliteiten gaat luisteren gaat een zeer goede klasse A eronderdoor bij een krachtmeting met een goed opgebouwde klasse-D.
Zoals gezegd, het is ff wennen.....
Wowly
Foto's
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Edo
- Mede-oprichter ZBA
- SSassen
- Contacteer:
Hi Richard,
Ik begrijp dat je met nog wat vragen zit, ik denk dat ik de meeste daarvan in onderstaand topic beantwoord, en anders kan je ze gewoon in dat topic stellen.
Hypex UcD versterkers, tweaks en upgrades
viewtopic.php?t=1767
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Ik begrijp dat je met nog wat vragen zit, ik denk dat ik de meeste daarvan in onderstaand topic beantwoord, en anders kan je ze gewoon in dat topic stellen.
Hypex UcD versterkers, tweaks en upgrades
viewtopic.php?t=1767
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
-
Duck Twacy
- Leeuwarden
-
Duck Twacy
- voodooless
- Contacteer:
- Leeuwarden
Het enigste wat mij opgevallen is dat je een single voeding gebruikt voor een setje speakers met een zeer hoogwaardige bezetting. Aangezien daar niet bezuinigd is, hadden ze de UcD minimaal dual mono kunnen uitvoeren. Aan de andere kant las ik ook ergens dat de versterker in drie uurtjes in elkaar geflansd is. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen...
Dat is een beetje te kort door de bocht denk ik. Mijn oude Hiraga klasse-A klonk erg lekker maar beslist niet "warm", eerder heel neutraal. 'Tis jammer dat ik hem niet meer heb maar die zou ik best wel eens met UcD hebben willen vergelijken nu.Wowly schreef:Veel mensen moeten erg wennen aan het "droge karakter. Een klasse A klinkt in mijn beleving veel warmer. Maar als je echt op geluidskwaliteiten gaat luisteren gaat een zeer goede klasse A eronderdoor bij een krachtmeting met een goed opgebouwde klasse-D.
Zoals gezegd, het is ff wennen.....
Wowly
-
richardkrol