I'll be there, right in the hot spot!!!!! (en spotlights?)
Ik vind wel dat je erg hard doorwerkt, nog steeds kinderarbeid?
Het gaat gestaag door, en wel doordacht zeg!!! Hoelang heb je hier op voorbereid eigenlijk, 5-6 jaar ofzo?
Wowly
Moderator: Beheerdersteam
Jaja nog steeds kinderarbeidWowly schreef:Hahaaaaaa!!
I'll be there, right in the hot spot!!!!! (en spotlights?)
Ik vind wel dat je erg hard doorwerkt, nog steeds kinderarbeid?![]()
![]()
Het gaat gestaag door, en wel doordacht zeg!!! Hoelang heb je hier op voorbereid eigenlijk, 5-6 jaar ofzo?
Wowly
Aquilon schreef:Hoi,
prachtig werk, ik ben nu reeds jaloers op je gefreesde fronts
Vraagje, waarom de kasten met spikes op elkaar? Bij de originele Utopia's zitten deze toch vast tegen (op) elkaar (ook door middel van de zijwanden), of vergis ik me ...
Vraagje 2; zelf ben ik bezig met het plannen van een volgend ontwerp met Focal drivers, gebasseerd op de Gershman GAP 828 (later meer hierover, ik moet eerst dringend eens een digitaal fototoestel kopen. Echter, wanneer ik de inhoud bereken voor de Audiom 11 WX kom ik uit op 26 liter (bassreflex SBB4), dit lijkt me weinig. Focal zegt in hun fiches een kast van 40 à 60 liter te gebruiken voor optimale resultaten
Hoeveel liter heb jij berekent voor je 11 WX als ik zo nieuwsgierig mag zijn. En terwijl we toch bezig zijn, voor de mid-driver Audiom 6 WM kom ik uit op 17 liter voor een gesloten kast met Qtc 0.577. Zelfde vraag hier; hoeveel heb jij
Het lijkt me dat u minder ter beschikking stelt ....
keep up the good work, en geef het zelfbouw-virus maar gerust door aan de kinderen![]()
Bart
Vraag2Aquilon schreef:Hoi,
prachtig werk, ik ben nu reeds jaloers op je gefreesde fronts
Vraagje, waarom de kasten met spikes op elkaar? Bij de originele Utopia's zitten deze toch vast tegen (op) elkaar (ook door middel van de zijwanden), of vergis ik me ...
Vraagje 2; zelf ben ik bezig met het plannen van een volgend ontwerp met Focal drivers, gebasseerd op de Gershman GAP 828 (later meer hierover, ik moet eerst dringend eens een digitaal fototoestel kopen. Echter, wanneer ik de inhoud bereken voor de Audiom 11 WX kom ik uit op 26 liter (bassreflex SBB4), dit lijkt me weinig. Focal zegt in hun fiches een kast van 40 à 60 liter te gebruiken voor optimale resultaten
Hoeveel liter heb jij berekent voor je 11 WX als ik zo nieuwsgierig mag zijn. En terwijl we toch bezig zijn, voor de mid-driver Audiom 6 WM kom ik uit op 17 liter voor een gesloten kast met Qtc 0.577. Zelfde vraag hier; hoeveel heb jij
Het lijkt me dat u minder ter beschikking stelt ....
keep up the good work, en geef het zelfbouw-virus maar gerust door aan de kinderen![]()
Bart
FrankG schreef:Oke wat cijfers en toestanden.
De bodem wordt ongeveer 8 cm dik en word ook voor een deel gevuld met zand.
De frontplaat waar de drivers in komen te zitten worden 10 cm dik.
binnenin komt een matrix te zitten die horizontaal, vertikaal en diagonaal staat.
de zij, achter en bovenkant worden 8 cm dik.De zijwanden en achterwand is ook voor een gedeelte gevult met zand.
Eerst worden alle wanden bekleed met 1mm lood.
En natuurlijk alles in een 45 graden verstek.