Omdat de Hoogunitkasten niet zo groot zijn kan ik ze ook zoveel massa meegeven.
Deze watrafstotendeplaten zijn "vaster" dan de gewone. wel moeilijker te bewerken.
Daar ben ik op teruggekomen.
Ik heb toch wat bang van ongewenste resonaties.
Alleen het hoogunit wordt zo gemaakt.
2 grote bouten die door het panneel gaan.
Door de constructie van de driver ben ik dit wel genoodzaakt om te doen.
Omdat de Hoogunitkasten niet zo groot zijn kan ik ze ook zoveel massa meegeven.
Deze watrafstotendeplaten zijn "vaster" dan de gewone. wel moeilijker te bewerken.
Daar ben ik op teruggekomen.
Ik heb toch wat bang van ongewenste resonaties.
Alleen het hoogunit wordt zo gemaakt.
2 grote bouten die door het panneel gaan.
Door de constructie van de driver ben ik dit wel genoodzaakt om te doen.
Daar ben ik op teruggekomen.
Ik heb toch wat bang van ongewenste resonaties.
Alleen het hoogunit wordt zo gemaakt.
2 grote bouten die door het panneel gaan.
Door de constructie van de driver ben ik dit wel genoodzaakt om te doen.
Hiermee . Ik was opzoek naar een manier om het filter makkelijk te kunnen demonteren en nu heb ik het opgelost door een uitsparing onder in de voet te maken.
Maar je kan er wel wervelstromen in induceren door er spoelen op te monteren. Dan krijg je overspraak tussen de verschillen de spoelen, niet?
Je kan het op zich niet magnetiseren (toch niet permanent) maar elke stroom die gaat vloeien zorgt toch ook voor een magnetisch veld op zich. Haal je het signaal weg, is het magnetisme ook weg natuurlijk.
Maar je kan er wel wervelstromen in induceren door er spoelen op te monteren. Dan krijg je overspraak tussen de verschillen de spoelen, niet?
Je kan het op zich niet magnetiseren (toch niet permanent) maar elke stroom die gaat vloeien zorgt toch ook voor een magnetisch veld op zich. Haal je het signaal weg, is het magnetisme ook weg natuurlijk.
Aha, maar hier zal ik geen last van krijgen als ik de spoelen op de onderkant van de kast monteer.
Hmmm, toch nog maar eens grondig over nadenken. De voet die ik gedacht had bestaat uit een deel en is "hol" van binnen (alleen materiaal onder de kastranden).
De derde kast is nu ook dicht, zoals je ziet staat ze in de lijmklemmen.
Deze moet nog geschuurd worden.
De laatste hoogkast staat in de lijm gespannen, morgen wordt deze volledig opgebouwd.
Je ziet ook de 30mm frontplaat voor de kasten staan.
De laatste kast is opgebouwd.
Willen jullie het geheim weten waarom ik zo snel vorder?
Ik heb dus een hele crew van werklieden.
Hier zie je de 2de baas van het gezin in opleiding van de meesterlijmer en schuurder.
Ik stel uw voor Amber 7jaar. Prima arbeidskracht!!
Zo leren de kinderen ook met gereedschap, materiaal omgaan en ook de gevaren ervan te beseffen.
En het is natuurlijk fun, zeker als de stofzuiger aangaat, dat ding plakt overal aan vast
Eindelijk de laatste kast opgebouwd en nu wachtend op het deksel om dicht te gaan.