Achter plexi glas met neon!!keyser schreef:pfftt... Henkjan! je loop al weer maanden achter!Henkjan schreef:hoort die niet, geheel in stijl met wat de laatste forum-mode lijkt, bovenop de speaker?Jean Pierre schreef:Super vette bonsai!....
had je nog niet begrepen dat zo'n boom ín de speakers hoort te staan?
Tumult subwoofer met 2 x 18" passive radiators
Moderator: Beheerdersteam
-
Jean Pierre
- Berichten: 12
- Lid geworden op: di 04 jan 2005, 19:27
- Locatie: Friesland
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Leuk project, wat me vooral aanspreekt is de audiofiele WC-rol op bijna iedere foto
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
SSassen schreef:Leuk project, wat me vooral aanspreekt is de audiofiele WC-rol op bijna iedere foto![]()
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Tja, die bruislijm he? Zie ook de rubberen handschoen op de lijmpot.
Dat worden de bass traps SanderSSassen schreef:Leuk project, wat me vooral aanspreekt is de audiofiele WC-rol op bijna iedere foto![]()
@Krunk,
Als je de responsie van zo'n beest wilt meten kun je dat het beste doen met een druksensortje IN de box. Je meet dan de absolute druk die min of meer evenredig is met de conusverplaatsing. Je moet die curve dan dus met 12dB/okt corrigeren. Op die manier krijg je best een aardige indruk van de SPL buiten de box.
Hi Peter,
Ik heb de respons gecorrigeerd via een parametrische EQ. Is ook wel nodig bij een sub als dit.
Dit is de respons die ik in-room heb:
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=793
Na nog wat verder tweaken heb ik hem bijna strak tussen de 5 dB.
Ik heb de respons gecorrigeerd via een parametrische EQ. Is ook wel nodig bij een sub als dit.
Dit is de respons die ik in-room heb:
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=793
Na nog wat verder tweaken heb ik hem bijna strak tussen de 5 dB.
