Hi,
Ik kan voor mijn sub geen andere matrix maken, dat gaat gewoon niet met de drivers die erin zitten. Ik had liever nog wat meer gebraced. Maar ik denk wel dat dit voldoende is.
- De wanden zijn 3 cm dik, met daarover nog een laag van 18 mm.
- Alle randen van de matrix zijn afgerond met een frees.
- De wanden zijn uiteraard evenwijdig, maar je bedoelt denk ik dat je geen vierkant blok moet maken van allemaal dezelfde afmetingen. Dat heb ik in mijn geval ook niet.
- De versterker komt extern.
- Ik doe er toch noppenspul in. Als het niets is, haal ik het er gewoon weer uit.

- Ik ga ook nog testen met BAF wol. Maar het zou in principe niet nodig hoeven te zijn. De kast is precies op maat.
Ik ga vandaag inslagmoeren halen. Weet iemand waar je zwarte M5 inslagmoeren en bouten kan halen? Ik zoek eigenlijk van die inslaghulzen, die hebben een wat kleiner oppervlakte.
Heel misschien kan ik vandaag dan al eens proefdraaien.
