Dat gaf het volgende resultaat: Net even 2 dB minder, dat maakt de grafiek mooi recht. Ik ga vanavond weer even luisteren of het resultaat naar mijn zin is (zal best wel
Keski
Moderator: Beheerdersteam
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Keski
Ik heb wat controlemetingen gedaan. Doordat ik ook nog wat andere metingen moest doen ben ik de meting van de gefilterde afzonderlijke units vergeten. Maar het gaat in dit geval om het totaalplaatje. Dit is het resultaat en de dip is mooi symmetrisch:
Toch nog niet helemaal tevreden, want het hoog loopt wat op. Ik heb snel even de 1R2 in de highpass sectie vervangen door een 1R8.
Dat gaf het volgende resultaat: Net even 2 dB minder, dat maakt de grafiek mooi recht. Ik ga vanavond weer even luisteren of het resultaat naar mijn zin is (zal best wel
) en dan kan ik de definitieve kasten afmaken an afwerken..
Dat gaf het volgende resultaat: Net even 2 dB minder, dat maakt de grafiek mooi recht. Ik ga vanavond weer even luisteren of het resultaat naar mijn zin is (zal best wel
Re: Keski
Je verandert niet alleen de amplitude met de aanpassingen van de lpad. Ook de fasehoek verandert iets. In dit geval ten goede
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Keski
Laatste keer in Hengelo hing er nog zoiets aan:
Inmiddels zien ze er zo uit. De bedrading is nog wel veranderd.
En na wat plakhout aka kersenfineer was dit het eindresultaat:
In deze hoedanigheid gaan ze mee naar Breda morgen
Laatst gewijzigd door pappaleo op vr 29 mei 2026, 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.
